أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۱۰۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
وزیر خارجه فرانسه می‌گوید در دیداری که با وزیر خارجه ایران داشته توافق کرده‌اند که دستکم سالی یکبار در سطح وزراء با یکدیگر دیدار و گفتگو نمایند.
به گزارش پایگاه 598، لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه، امروز (پنج‌شنبه) پس از بازگشت از تهران در پاریس گفت که وزرای خارجه ایران و فرانسه توافق کرده‌اند که هر سال دیداری در سطح وزراء برگزار کنند.

وی گفت: "این سفر یکی از اولین‌ها بود، زیرا طی ۱۷ سال گذشته هیچ وزیر خارجه فرانسوی‌ای از ایران دیدار رسمی انجام نداده است. امضای اخیر توافق در وین این دیدار را بسیار مهم ساخت. یکی از نتایج دیدار این بود که توافق کردیم ایران و فرانسه دستکم سال یک بار در سطح وزرای خارجه دیدار کنند."

وزیر خارجه فرانسه در ادامه گفت: "دیدار مفیدی داشتیم، اما درباره همه مسائل موجود به توافق نرسیدیم. ما درباره مسائل مرتبط با توافق و نیز برنامه هسته‌ای ایران، و مسائل منطقه‌ای - با توجه به این واقعیت که ایران در منطقه بسیار فعالی است - گفتگو کردیم. ما همچنین درباره چشم‌انداز روابط دو جانبه نیز بحث کردیم."
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها