يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۱۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
شب گذشته؛
شب گذشته بسیاری از شهروندان نظرآبادی و اشتهاردی شی نورانی را در آسمان البرز مشاهده کردند به همین منظور گشت هوایی بحران در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.
به گزارش پایگاه 598، نیمه شب گذشته بسیاری از هموطنان در مناطق مرزی استان های قزوین، زنجان، همدان و البرز شی نورانی را در آسمان مشاهده کردند.

این در حالی است که در ساعات اولیه امروز ستاد بحران استان البرز اعلام کرد این شی نورانی شهاب سنگ بوده است.

ابوالقاسم باقری مدیر ستاد بحران استان البرز در گفتگو با مهر با تایید شی نورانی در آسمان البرز و برخوردش در بیابان های شهرستان اشتهارد و نظرآباد گفت: نیمه های شب گذشته شی نورانی در مرز شهرستان اشتهارد و نظرآباد به زمین برخورد کرده است.

وی در ادامه گفت: نیروهای بحران دو شهرستان یاد شده به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

باقری به علت اینکه محل حادثه در بیابان های شهرستان نظرآباد و اشتهارد بوده است گفت: به احتمال خیلی زیاد این حادثه خسارتی در بر نداشته باشد.

برخی از شاهدان عینی صدای برخورد شی نورانی را شنیده اند

حجت اله صادقی، فرماندار نظرآباد در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور تیم های بحران در مناطق بیابانی نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گزارش های دریافتی از دهیاران روستاها از ساعات اولیه امروز تیم های مدیریت بحران در منطقه حضور یافته اند.

صادقی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مردم در دهستان نجم آباد شی نورانی را مشاهده کرده اند این دهستان مورد بازدید تیم گشت ویژه شهاب سنگ قرار گرفت.

فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه در دهستان نجم آباد بیابان های وسیعی وجود دارد، گفت: از صبح امروز که گشت های بحران منطقه را مورد بازدید قرار داده اند آثاری ناشی از سقوط شهاب سنگ مشاهده نکرده اند.

صادقی تایید یا تکذیب خبر اصابت شی نورانی در منطقه نظرآباد را منوط به بررسی بیشتر تیم بحران در منطقه دانست و گفت: یک تیم با حضور در فرودگاه آزادی البرز در حال گشت هوایی در منطقه هستند به محض دریافت اخباری مبنی بر یافتن آثار شهاب سنگ اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

در پایان باید گفت؛ شاهدان عینی این شی نورانی را در آسمان البرز روئیت کرده اند و صدای برخورد آن با زمین را شنیده اند.

تا ساعاتی دیگر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها