يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۱۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تشخیص یدالله جهانبازی داور مسابقه و عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی پرسپولیس و پدیده کاملا صحیح بوده و پنالتی اتفاق نیفتاد.
به گزارش پایگاه 598، سید رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت یدالله جهانبازی در بازی پرسپولیس و پدیده گفت: اگر چه جهانبازی از نظر آمادگی جسمانی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و کمی از صحنه‌ها دور بود اما تشخیص‌هایی که داد کاملا درست بود و اشتباه تأثیرگذاری را در این مسابقه مرتکب نشد.

وی ادامه داد: جهانبازی در دادن کارت زرد به بازیکنان هم کمی کوتاهی می‌کرد. او نباید اجازه بدهد بازیکن جوانی مثل فرشاد احمدزاده مدام به داوری اعتراض کند و باید به او کارت زرد نشان می‌داد.

رئیس اسبق کمیته داوران در مورد صحنه‌آی که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند پنالتی به سود آنها گرفته نشده، گفت: اگر چه در آن صحنه علی علی‌پور در محوطه جریمه تیم پدیده سرنگون شد و دست مدافع حریف نیز بر پشت او قرار گرفت اما بازیکن پدیده نیرویی وارد نکرد که بتوان آن را خطای پنالتی دانست. در این صحنه جهانبازی به خوبی تشخیص داد که پنالتی رخ نداده همانطور که تشخیص عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی هم درست بود و حتی به شوخی هم گفت که بازیکنان پرسپولیس ناشیانه خودشان را به زمین می‌اندازند و نمی‌توانند داور را راضی کنند که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد در هر صورت پرسپولیس در این مسابقه پنالتی بدهکار نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها