يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۲۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی غیر رسمی تیم فوتبال ملوان انزلی روز گذشته از جایگاه بازی تیمش مقابل ذوب آهن را مشاهده کرد.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه نویی هر چند تمرینات تیم فوتبال ملوان انزلی را زیر نظر گرفته است ولی هنوز قرارداد رسمی خود را با این تیم ثبت نکرده است. به همین دلیل در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن که با برد قوهای سفید همراه بود وی از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

 

کناره گیری داریوش بهشتی از مالکیت ملوان تردیدهای ژنرال را بیشتر کرده ولی بعید به نظر می رسد وی را از نشستن روی نیمکت منصرف کند.

 

هوتن قلعه نویی و امیر قلعه نویی

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها