امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۹۲۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: «تماشاگران حق دارند که تیم شان هر وقت دو گل بخورد اعتراض کنند.»
به گزارش پایگاه 598، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل راه آهن در شهر اهواز اظهار داشت: «ایرانی ها عاشق برنج هستند و من فکر می کنم کیفیت زمین این مسابقه بیشتر برای برنج کاری مناسب بود تا فوتبال. ما دیروز آمدیم تا در این زمین تمرین کنیم ولی وقتی دیدیم زمین برای برنج کاری مناسب تر است ترجیح دادیم جای دیگری تمرین کنیم.»

 

وی ادامه داد: «از نحوه بازی تیم راضی نبودم. ما در نیمه اول شانس های زیادی داشتیم ولی بازیکنان موقعیت ها را هدر دادند و دو گل بد خوردیم. خیلی سخت است که بعد از دریافت دو گل به بازی بازگردیم ولی خوشبختانه بچه ها با رشادت توانستند به بازی بازگردند و دو گل دریافتی را جبران کنند. البته تیم ما در دوران آماده سازی بهتر بازی می کرد.»

 

سرمربی فولاد درباره اعتراضات هواداران به مسئولان باشگاه تصریح کرد: «تماشاگران حق دارند که تیم شان هر وقت دو گل بخورد اعتراض کنند ولی من به عنوان مربی تیم و کل مجموعه مدیریت فولاد به هواداران احترام می گذاریم و نظر آنها برای ما قابل احترام است.»

 

اسکوچیچ در خاتمه گفت: «فکر می کنم عواملی سبب شد امروز موفق نباشیم جوانی بازیکنان ما، کیفیت بد زمین و همچنین دمای 50 درجه هوا بود که کار را برای بازیکنان دشوار می ساخت.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها