کد خبر: ۳۲۹۲۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
مربی تیم ملوان گفت: «این برد را به امیر قلعه‌نویی تقدیم می‌کنم چرا که او سختی‌های زیادی در فوتبال کشیده‌ است.»
به گزارش پایگاه 598، اکبر محمدی در نشست خبری بعد از برد 1 بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «شاید امروز سخت‌ترین روز فوتبالی من بود. این برد را به امیر قلعه‌نویی تقدیم می‌کنم چرا که او سختی‌های زیادی در فوتبال کشیده‌ است.»

 

وی افزود: «به تیم خوب ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها 300 روز بود که نباخته بودند و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم خوب ذوب آهن کم نمی‌کند. بالاخره ملوان توانست بعد از 5 سال ذوب آهن را ببرد و با توجه به مشکلات مدیریتی که داشتیم، برد دلچسبی به دست آوردیم.»

 

محمدی در ادامه گفت: «ما امروز روی نیمکت بیشتر از دو سه گزینه برای تعویض نداشتیم و با همکاری دسته جمعی که در تیم صورت گرفت به این مهم دست پیدا کردیم. امیدوارم انرژی منتقل شده از سوی هواداران به بازیکنان را در ادامه لیگ هم شاهد باشیم. امروز این هواداران با تشویق‌های یکپارچه خود انرژی بازیکنان را زیاد کردند.»

 

وی در خصوص وضعیت قلعه نویی نیز تصریح کرد: «امیدوارم هرچه سریع‌تر مدیران باشگاه انتظارات آقای قلعه‌نویی را برآورده کنند تا ما از وجود ایشان روی نیمکت استفاده کنیم و در نشست‌های بعدی خود ایشان پاسخگوی شما خبرنگاران باشند.»

 

محمدی اضافه کرد: «مطمئن باشید امسال ملوان خیلی از رکوردها را جابه‌جا خواهد کرد چون پتانسیل بالایی در این تیم وجود دارد و هواداران به پتانسیل این تیم اضافه خواهند کرد.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها