أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۲۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم زننده آخرین گل سال گذشته و اولین گل این فصل یک نشانه باشد و امیدوارم که بتوانم برای پرسپولیس یک مهره موثر باشم.
به گزارش پایگاه 598، علی علیپور در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در هفته اول لیگ برتر گفت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و باید این بازی را می‌بردیم اما به هر حال در فوتبال از این مسائل اتفاق می‌افتد. شاید اگر توپ میلاد کمندانی به تیر نمی‌خورد و تبدیل به گل می‌شد با گل‌های بیشتری این بازی را می‌بردیم اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم چراکه نباید اینقدر راحت امتیاز از دست بدهیم.

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند افزود: گل من حاصل یک کار تاکتیکی بود و این تاکتیک را بارها در تمرینات انجام داده بودم به هر حال بچه‌های تیم زحمت کشیده بودند و من هم حاصل زحمت آنها را تبدیل به گل کردم.

مهاجم شماره 70 پرسپولیس درباره اینکه آخرین گل این تیم در فصل گذشته و اولین گل پرسپولیس در فصل جدید به ثمر رساند گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام برای تیمم موثر باشم و امیدوارم این مسئله برای من خوش‌یمن باشد. همه تلاشم را می‌کنم تا برای پرسپولیس یک بازیکن موثر باشم و فکر می‌کنم این یک نشانه باشد که من سال خوبی در پیش دارم.

علیپور درباره اینکه آیا به آقای گلی در فصل جدید فکر می‌کند اظهار داشت: به نظرم از الان زود است که در این باره صحبت کنم اما همه تلاشم را انجام می‌دهم تا برانکو و هواداران را از خودم راضی کنم و نیم‌نگاهی هم به آقای گلی دارم.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز تصریح کرد: هوای اهواز بسیار گرم است و کار بسیار سختی در پیش داریم. البته شرایط اهواز با سایر شهرها فرق می‌کند و تیم استقلال خوزستان تیم پرهواداری در این شهر است اما ما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها