أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۲۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال پدیده گفت: «سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و طبیعی بود که به دلیل خاطراتی که در این تیم داشتم بعد از گل شادی نکنم.»
به گزارش پایگاه 598، بازیکنان تیم فوتبال پدیده در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید، به اظهارنظر پرداختند که در ادامه می خوانید:

 

* بادامکی: ۶ سال از پرسپولیس خاطره دارم و طبیعی بود شادی نکنم

حسین بادامکی اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و فوتبالی که در نیمه اول شاهد بودیم، قابل قبول بود، به این دلیل که 4 گل به ثمر رسید.»

 

هافبک پدیده ادامه داد: «طبیعی بود که برای کسب یک امتیاز بعد از خوردن گل دوم کمی عقب بکشیم و در این بین موقعیت‌های پرسپولیس چربش بیشتری نسبت به ما داشت اما خوشحالم که توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت به دست بیاوریم.»

 

وی خاطرنشان کرد: «پدیده در این فصل تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل هنوز بین بازیکنان ناهماهنگی وجود دارد. اکنون هم هفته اول بود و کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه آن هم مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای عالی محسوب می‌شود.»

 

بادامکی که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت، در خصوص وضعیت این تیم گفت: «پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد و در بازی مقابل ما هم 5 بازیکن اصلی آنها در ترکیب حضور نداشتند. به نظرم پرسپولیس عالی است و برانکو فوتبال این تیم را تغییر داده که مطمئنا این فصل این تیم پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی خواهد بود.»

 

وی که گل دوم پدیده را وارد دروازه پرسپولیس کرد، درباره شادی نکردنش پس از به ثمر رساندن این گل عنوان کرد: «طبیعی بود که شادی نکنم چون من یک پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم حتی اگر در جمع آنها نباشم. 6 سال در پرسپولیس بودم و طبیعی بود به دلیل خاطراتی که در این تیم داشتم بعد از به ثمر رساندن گل شادی نکنم.»

 

* یوسفی: پرسپولیس تیم خوبی است اما آرزو می‌کنم استقلال قهرمان شود

محسن یوسفی اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیس هم خوب بازی کرد البته حریف چند بازیکنش را نداشت و اگر آنها به پرسپولیس اضافه شوند قطعاً تیمشان خوب خواهد شد.»

 

وی ادامه داد: «از طرف دیگر ما در ورزشگاه آزادی نمایش خیلی خوبی داشتیم و این یک امتیاز برای ما راضی‌کننده بود.»

 

یوسفی درباره اینکه نظرش درباره تیم فوتبال پرسپولیس چیست؟ افزود: «من فکر می‌کنم اگر چند بازیکن این تیم که امروز بازی نکردند به پرسپولیس اضافه شوند شرایط این تیم خیلی خوب خواهد شد چون که جوانان خوبی در پرسپولیس حضور دارند و من به این تیم امیدوارم اما آرزو می‌کنم که استقلال قهرمان شود.»

 

یوسفی در پایان درباره تیم پدیده هم گفت: «در زمین حریف دو گل زدیم و این یعنی اینکه تیم خوب هستیم و این یک امتیاز برای ما راضی‌کننده بود.»

 

* غریبی: این پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است

میلاد غریبی اظهار داشت: «نتیجه به دست آمده در دیدار امروز مقابل پرسپولیس خوب بوده است. تیم پدیده تغییرات زیادی نسبت به فصل پیش داشته و امروز نیز مقابل پرسپولیس نمایش خوبی ارائه کرد.»

 

وی در ادامه افزود: «پرسپولیس این فصل شرایط بسیار بهتری دارد و من اعتقاد دارم این تیمی که امروز مقابل ما بازی کرد در فصل جاری یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود.»

 

غریبی درباره اینکه چرا در این بازی خیلی زود تعویض شده است، گفت: «من چون دیر به تمرینات تیم پدیده اضافه شدم هنوز خیلی با بچه‌ها هماهنگ نیستم، اما به زودی در شرایط بهتری قرار خواهم گرفت. اینکه زود تعویض شدم تصمیم کادر فنی بود.»

 

وی درباره آینده تیمش خاطرنشان کرد: «ما برای فصل جدید هدفگذاری‌مان قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول است، اما شرایط بسیار سخت است و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا به هدف‌مان برسیم.»

 

* روشنگر: نوروزی گفت چند سال یک بار هم نمی‌توانم این‌طور شوت بزنم

مجتبی روشنگر گفت: «یک ماه است کارمان را آغاز کرده‌ایم و در این مدت هم تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم. به همین خاطر بدن بازیکنان کاملاً جا نیفتاده است.»

 

سنگربان پدیده در ادامه افزود: «در دیدار برابر پرسپولیس بعد از اینکه کمی بدن بازیکنان ما ول کرد، آنها به خودشان آمدند و بازی بهتری را انجام دادیم. از اینکه توانستیم یک امتیاز مقابل پرسپولیس کسب کنیم، خوشحالم.»

 

وی درباره گلی که از هادی نوروزی خورد، اظهار داشت: «نوروزی شوت بسیار خوبی زد و به یک‌باره توپ او پایین آمد و به زیر طاق برخورد کرد. خودش گفت شاید چند سال یک بار هم نتواند این‌طور شوتزنی کند!»

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده در واکنش به اینکه نوروزی اعلام کرده روی این شوت‌ها تمرین داشته است، خاطرنشان کرد: «شاید او تمرین کرده، اما به بازیکنان ما گفته بود شاید نتواند چند سال یک‌بار هم این‌گونه شوتزنی کند. با این حال اصلاً انتظار نداشتم که او این‌گونه شوت بزند. البته خوردن این گل‌ها نیز طبیعی است. در تمام دنیا و حتی بهترین دروازه‌بان‌های جهان هم این‌طور گل می‌خورند و اشتباه من هم این بود که در آن صحنه روی خط ایستاده بودم.»

 

روشنگر در خصوص اینکه بعد از خوردن گل دوم وقت‌کشی کرده است، گفت: «وقت‌کشی نبود، بلکه من روال عادی بازی را دنبال کردم. تا به حال در فوتبالم وقت‌کشی نکرده و نمی‌کنم.»

 

* خیری: نیمه دوم بازی افت کرد

مهدی خیری اظهار داشت: «نیمه اول خوب بود و ما خوب بازی کردیم. بازی اول بود و همه تیم ها از بدنسازی آمدند. کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم. نیمه دوم نیز چون تیم ها از بدنسازی آمده بودند بازی افت کرد و قشنگی نیمه اول را نداشت و نتوانستند دو تیم نتیجه لازم را بگیرند.»

 

وی ادامه داد: «امیدوارم امسال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. کادر فنی و تیم خوبی داریم. بازیکنان جوان و آماده و با روحیه ای در تیم ما حضور دارند.»

 

خیری درباره مسایل مالی گفت: «خدا را شکر مشکل مالی نداریم و مشکلات مالی سال قبل برطرف شده و جا دارد از همین جا از مسئولین تیم پدیده تشکر کنم که همه مشکلات مالی این تیم را برطرف کردند.»

 

* ناصحی: خوب دفاع کردن هنر است

رضا ناصحی گفت: «کسب نتیجه مساوی در بیرون از خانه نمی‌تواند نتیجه بدی برای تیم پدیده باشد مخصوصا مقابل پرسپولیس که شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد.»

 

وی افزود: «امسال هدف ما این است نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم و نماینده شایسته‌ای برای مشهد باشیم. فصل جاری بازی‌ها در سطح بالاتری برگزار خواهد شد چرا که بازیکن خوب بین همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این مورد کمک می‌کند تا بازی‌ها با کیفیت بالاتری برگزار شود.»

 

ناصحی در واکنش به این مسئله که پرسپولیسی‌ها معتقدند پدیده فقط برای دفاع کردن به تهران آمده بود، اظهار داشت: «اگر قدر موقعیت‌هایمان را در نیمه دوم بهتر می‌دانستیم حتی شانس برنده شدن هم داشتیم. پرسپولیسی‌‌ها خوش‌شانس بودند که ضربه نوروزی به آن شکل وارد دروازه ما شد و مطمئن باشید اگر آن توپ گل نمی‌شد در نیمه دوم با یک بازی دفاعی برنده از میدان بیرون می‌آمدیم.»

 

وی عنوان کرد: «خوب دفاع کردن یک هنر است که ما را امروز به شکل خوبی اجرا کردیم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها