أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۲۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مدافع حریف خطا کرد و صددرصد دفاع پیراهن بازیکن ما را کشید که این صحنه پنالتی بود.»
به گزارش پایگاه 598، بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه این تیم مقابل پدیده که با تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه آزادی خاتمه یافت، به اظهار نظر پرداختند که در ادامه می خوانید:

 

* نوروزی: داور خطای پنالتی را نگرفت

هادی نوروزی اظهار داشت: «سه امتیاز برای ما در این مسابقه خیلی مهم بود. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. اما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. امیدوارم در آینده بهتر شویم.»

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره گل زیبایی که در بازی برابر پدیده به ثمر رساند، گفت: «این گل حاصل تلاش تمام بچه‌ها بود. ما در تمرینات روی شوت‌های راه دور زیاد کار می‌کنیم و خدا را شکر در آن صحنه توپ به خوبی روی پای من نشست و خوشبختانه در بهترین جای دروازه قرار گرفت.»

 

هافبک پرسپولیس درباره میانگین سنی تیم بیان داشت: «واقعا تیم مان جوان شده است ولی نیاز به زمان داریم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.»

 

نوروزی درباره وقت کشی بازیکنان پدیده گفت: «من چند بار به جهانبازی داور مسابقه گفتم که بازیکنان حریف وقت کشی می کنند اما این مساله فایده ای نداشت. ضمن اینکه مدافع حریف خطا کرد و صددرصد دفاع پیراهن بازیکن ما را کشید که این صحنه پنالتی بود.»

 

* احمدزاده: چون مساوی کردیم، بد بودیم

فرشاد احمدزاده اظهار داشت: «تیم خوب و جوانی داریم و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر خواهیم شد. در این بازی نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام دادیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.»

 

وی افزود: «اینکه بازی مساوی شد نشان می‌دهد خوب بازی نکردیم اما مطمئن باشید پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد و انشاءالله در دیدار آینده با نتایج بهتر دل هواداران را شاد می‌کنیم.»

 

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌شود به آینده تیمش امیدوار بود، یا نه گفت: «هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند و ما هم در این راه نیاز به حمایت آنها داریم. انشاءالله که در دیدار آینده هواداران بیشتری به ورزشگاه آمده و از ما حمایت خواهند کرد. این را هم باید تاکید کنم که اگر تیمی به دنبال قهرمانی است در خانه نباید امتیاز از دست بدهد.»

 

احمدزاده درباره بازی بعد مقابل استقلال خوزستان گفت: «گرمای اهواز بسیار شدید است و بازی سختی در مقابل فولاد خواهیم داشت. اما به سه امتیاز این بازی احتیاج زیادی داریم و برای گرفتن سه امتیاز و برد به اهواز خواهیم رفت.»

 

* صادقی: امیدوارم در بازی های بعد بهتر عمل کنم

ایمان صادقی اظهار داشت: «ما بازی خوبی انجام دادیم و حول و حوش ده موقعیت گل داشتیم. دو سه موقعیت مشکوک به آفساید هم ایجاد شد. از جمله گل دومی که من دریافت کردم که مدافعان به هوای آفساید ایستادند.»

 

وی ادامه داد: «در محوطه جریمه پدیده‌های صحنه‌هایی رقم خورد که می‌تواند پنالتی باشد که قضاوت آن را به کارشناسان داوری می‌سپاریم. ما بازی برده را مساوی کردیم اما می توانستیم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.»

 

دروازه بان پرسپولیس همچنین گفت: «پس از اینکه گل اول را خوردیم و هنوز در شوک آن بودیم گل دوم را دریافت کردیم. می‌توانستیم خیلی راحت 3 امتیاز را کسب کنیم اما به نتیجه تساوی رضایت دادیم.»

 

صادقی در رابطه با  عملکرد خود اظهار داشت: « از عملکردم راضی نیستم. انتظار نداشتم در اولین بازی خود در پرسپولیس دو گل دریافت کنم. بازی اول برای هر بازیکنی سخت است اما این برای من توجیه خوبی نیست.»

 

دروازه‌بان جوان پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه در هفته‌های آینده جبران گنند گفت: «روی گل دوم تا اندازه‌ای مقصر بودم و در شرایطی که من و مدافعان به گمان آفساید ایستاده بودیم بازیکن پدیده ضربه سر زد که می‌توانستم واکنش بهتری داشته باشم.»

 

* رضاییان: درباره خودم نظر نمی دهم

رامین رضاییان اظهار داشت: «بازی خوبی بود. شانس نیاوردیم موقعیت های بسیار زیادی داشتیم. فکر می کنم در یک صحنه خطایی روی بازیکن ما پنالتی بود و داور آن را نگرفت.»

 

وی ادامه داد: «مطمئن باشید روز به روز بهتر می شویم و با این جوانانی که به خدمت گرفته ایم بازی های خوبی را ارایه خواهیم داد.»

 

مدافع تیم پرسپولیس درباره عملکرد خودش نیز در این بازی گفت: «در مورد من خودم که نمی توانم نظر بدهم و عملکرد من را باید هواداران بگویند. ولی مطمئن باشید در بازی های بعد نیز بهتر از این خواهم کار کرد.»

 

وی درباره استقبال تماشاگران از این بازی خاطرنشان کرد: «فکر نمی کردم این همه تماشاگر به استادیوم بیاید و ما را تشویق کند. امیدوارم در بازی های بعد ما را تنها نگذارند و به تشویق تیم محبوبشان بپردازند و ما هم جواب زحمات آنها را خواهیم داد.»

 

مدافع پرسپولیس درباره تیم پدیده نیز گفت: «تیم پدیده تیم خوبی بود. تیم جوان و دونده، اصلا انتظار همچین بازی را نداشتیم. این تیم نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشت.»

 

رضاییان افزود: «ما چند بازیکن بزرگمان را در اختیار نداشتیم که در بازی های آینده این بازیکنان اضافه خواهند شد و بازی های بهتری را ارایه خواهیم داد.»

 

* کمندانی: بدشانس بودم که توپم گل نشد

میلاد کمندانی اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی بود. به هرحال این اولین بازی ما بود و ما شرمنده این هواداران نشدیم.»

 

وی ادامه داد: «با این بازی امیدم نسبت به آینده پرسپولیس بسیار زیاد شد و فکر می کنم خیلی تیم مان خوب بود.»

 

هافبک پرسپولیس افزود: «ما نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم. خود من هم ضربه ای زدم که به تیر دروازه خورد و این بدشانسی من بود که توپم وارد دروازه نشد.»

 

کمندانی درباره پست بازی اش و حضور در خط حمله تصریح کرد: «این نظر مربی است که در چه پستی از من استفاده کند همانطور که امروز هم از من به عنوان فوروارد استفاده کرد. هیچ اعتراضی ندارم، اما باید بگویم پست بازی من مهاجم نیست.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از بازی تیم پدیده پرداخت و گفت: «تیم پدیده مقابل پرسپولیس خیلی دفاعی بازی می‌کرد، به ویژه در نیمه دوم.»

 

وی درباره وقت کشی بازیکنان پدیده گفت: «به هر حال آنها در ورزشگاه آزادی بازی می‌ کردند و طبیعی بود که کمی هم وقت بازی را تلف کنند چون می‌خواستند از تهران با امتیاز به مشهد برگردند.»

 

* کامیابی نیا: بدن هایمان سنگین است

کمال کامیابی نیا اظهار داشت: «شرایط در این بازی خیلی خوب بود دو، سه موقعیت گل داشتیم ولی توپ مان وارد دروازه نشد. در نیمه دوم توپ و میدان دست ما بود و ای کاش توپ هایمان وارد دروازه می شد.»

 

وی افزود: «جای نگرانی نیست بازی اولمان در لیگ بود و هنوز بدن‌ها سنگین است. قطعا در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.»

 

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که عملکردش خودش را در مقابل پدیده چطور ارزیابی می‌کند گفت: «خدا را شکر از بازی خودم راضی‌ام و امیدوارم در هفته‌های آینده بهتر از این کار کنم.»

 

کامیابی نیا در خاتمه گفت: «پرسپولیس نسبت به گذشته جوان و دونده شده و اطمینان داشته باشید از هفته‌های چهارم و پنجم پرسپولیس را متفاوت خواهید دید.»

 

* حاتمی: می‌توانستیم پدیده را شش‌تایی کنیم

بابک حاتمی با ابراز تأسف از نتیجه رقم‌خورده در این بازی اظهار داشت: «ما امروز از هر نظر از حریف خود برتر بودیم و اگر از موقعیت‌های گل خود استفاده کرده و داور هم پنالتی‌هایی را که رخ داد، برای ما می‌گرفت می‌توانستیم تیم پدیده را شش‌تایی کنیم.»

 

وی در ادامه افزود: «آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند، دیدند که بازیکنان جوان ما چقدر خوب بازی کردند. در فوتبال امروز دنیا مربیان به دنبال بازیکنان جوان هستند، چرا که بازیکنان جوان از نظر دوندگی و انگیزه در شرایط بهتری نسبت به بازیکنان سن بالا قرار دارند. ما امروز پنج بازیکن زیر 23 سال در زمین داشتیم و مطمئن باشید این تیم در آینده خیلی بهتر خواهد شد.»

 

حاتمی درباره حضورش در پست دفاع چپ تصریح کرد: «مربیان به من اطمینان کردند و خواستند در پست دفاع چپ بازی کنم. من هم امیدوارم خواسته‌های آنها را برآورده کرده باشم.»

منبع : جام نیوز
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها