أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۲۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که از همان روز نخست ناهماهنگی در تهیه لباس داوران مساله‌ساز شد.
به گزارش پایگاه 598، فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال آغاز شد و از همان هفته نخست سر و کله سوژه‌های خبری پیدا شد؛ در روز اول لیگ، تنها چهار بازی برگزار شد اما در همین بازی‌ها اتفاق جالب توجه و البته عجیبی افتاد؛ لباس داوران در این بازی‌ها دو جنس و دو نشان تبلیغاتی متفاوت داشت.

 

ماجرا از این قرار است که داوران بازی سپاهان و استقلال خوزستان با لباسی به میدان رفتند که نشان تجاری یکی از شرکت‌های مخابراتی را به روی خود داشت و این در حالی بود که فدراسیون فوتبال برای تامین لباس داوران با یک شرکت تولید مواد غذایی قرارداد بسته است.

 

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در این باره گفت: «اسپانسری که فدراسیون با آن قرارداد بسته برای داوران بازی سپاهان و استقلال خوزستان سه رنگ لباس آماده کرده بود اما با توجه به رنگ لباس بازیکنان دو تیم، هیچ کدام از آن سه رنگ، قابل استفاده برای داوران نبود.»

 

وی افزود: «جالب است که اسپانسر برای لباس داوران تنها سه رنگ آبی، زرد و سیاه را تهیه کرده و رنگ دیگری در اختیار نداشته است اما از ان جالب‌تر این است که چه کسی لباس‌های داوری با آرم یک شرکت دیگر را به ورزشگاه رسانده است.»

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنان متعجب از اتفاق رخ داده در اصفهان خاطرنشان کرد: «حیدر شکور، ناظر داوری بازی می‌گوید کسی که لباس‌ها را آورده گفته لباس‌ها را از فدراسیون فرستاده‌اند. حتما آنها نمی‌دانستند که فدراسیون با چه شرکتی قرارداد بسته و تا دیده‌اند لباس‌های داوران با لباس بازیکنان شبیه است، از لباس‌های فرستاده شده استفاده کرده‌اند.»

 

حیدر شکور هم با تایید حرف‌های اصفهانیان تصریح کرد: «من درباره اتفاقات بازی صحبت نمی‌کنم و هر چه لازم باشد شخص آقای اصفهانیان مطرح می‌کند.»

 

شکور ادامه داد: «ما واقعا در جریان نیستیم که چه کسی آن لباس‌ها را فرستاده و آن لباس‌ها از کجا پیدایشان شده است. می‌گویند لباس‌ها 45 دقیقه قبل از بازی با پیک فرستاده شده‌اند! متاسفانه در این مورد خوب عمل نشد و حتی نماینده شرکتی که با فدراسیون قرارداد دارد هم با من تماس گرفت و گله کرد.»

 

گفتنی است، چنین اتفاقی آن هم در هفته نخست لیگ برتر نشان از برخی ناهماهنگی‌ها در بین برگزارکنندگان مسابقات دارد. با توجه به برگزاری نسبتا موفق دوره قبل و مراسم اختتامیه با شکوه و منظم آن، به نظر می‌رسید که فصل جدید با هماهنگی و نظم بیشتری آغاز شود.

 

داور دیدار استقلال سپاهان و استقلال خوزستان

 

داوران دیدار سیاه جامگان و استقلال تهران

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها