يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۳۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
به موازات اهمیت پروژه جدید حاتمی‌کیا، حرف و حدیث‌ها درباره این فیلم به شدت پیگیری می‌شود و کوچکترین اتفاقی در مورد «بادیگارد» در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد اما ۴۰ روز است که سایت رسمی این فیلم هیچ‌خبری را تایید یا تکذیب نمی‌کند.
به گزارش پایگاه 598، آخرین خبری که از پروژه سینمایی «بادی‌گارد» بر خروجی سایت رسمی این فیلم قرار گرفته است به ۳۰ خردادماه برمی‌گردد. سایت اطلاع‌رسانی که از دو ماه قبل از پیش تولید کار اطلاع رسانی اش را شروع کرده بود، ۴۰ روز است که بروز رسانی نشده است.

خبرهای ضد و نقیض این پروژه سینمایی از طریق برخی از رسانه ها منتشر می‌شود و سایت رسمی هیچ‌کدام از این اخبار را تایید یا تکذیب نمی‌کند.

دروازه‌بانی اطلاعات یا فیلترکردن خبرهای یک پروژه سینمایی، بخشی از برخوردهای سلیقه‌ای تهیه کنندگان و مدیران تولید با رسانه‌ و مخاطب است. از ابتدای ساخت «بادی‌گارد»، پژمان لشکری پور مدیر تولید این فیلم، در پاسخ به سوالات خبرنگاران، آنها را به سایت «بادی‌گارد» ارجاع می‌داد. حال سایتی که ۴۰ روز است بروز نشده است برخلاف ادعای راه اندازیش، نه عکسی و نه آنونسی از این پروژه سینمایی منتشر نکرده است. حتی به عوامل و بازیگران «بادی‌گارد» تاکید شده است که به هیچ خبرنگاری در خصوص این پروژه حرفی نزنند.

به موازات اهمیت پروژه جدید حاتمی‌کیا، حرف و حدیث‌ها درباره این فیلم به شدت پیگیری می‌شود و کوچکترین اتفاقی در مورد «بادیگارد» در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. آنچه می‌خوانید اطلاعات رسانه ای است که هنوز سایت رسمی «بادیگارد» منتشر نکرده است.

پیش‌تولید «بادیگارد» از نیمه اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات فیلمنامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلمنامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان خرداد ماه نیز ادامه داشت.

در مراحل پیش تولید فیلم پرویز پرستویی بازیگر نقش اول فیلم در حال تمرین با موتور به‌روی زمین افتاد. پرستویی از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شد. این حادثه غیر قابل پیش بینی باعث شد که حاتمی‌کیا با انجام تغییرات جزئی در فیلم‌نامه «بادیگارد»، از پرستویی با همان دست گچ گرفته استفاده کند. احتمالا در برخی از سکانس‌های اکشن «بادیگارد» از بدلکار استفاده می‌شود و بقیه سکانس‌ها نیز در روزهای پایانی فیلمبرداری که دست پرستویی از گچ بیرون می‌آید جلوی دوربین می‌رود. برای همین بخشهای از این فیلم در بیمارستان ۵۰۱ ارتش انجام شد.

عوامل تولید «بادی‌گارد» تازه‌ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا، از ۱۰ تیر ماه به فرودگاه مهرآباد رفتند. در ادامه فیلمبرداری پروژه در یک لوکیشن داخلی که منزل «حیدر» کاراکتری که پرویز پرستویی آن را بازی می‌کند انجام شد.

حتی برخی از سایتهای سینمایی، بخشهایی از فیلم‌نامه کار را منتشر کردند.در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی در نقش «حیدر» مریلا زارعی در نقش «راضیه» همسر پرستویی ایفای نقش می‌کنند. دیبا زاهدی ایفاگر نقش «مریم» دختر خانواده و پدرام شریفی در نقش «الیاس» داماد خانواده است. بابک حمیدیان نیز در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش فردی در جایگاه یک نخبه هسته‌ای است.

محمود عزیزی،فرهاد قائمیان،امیر آقایی،کامران نجف‌زاده،افسانه ناصری،سیداحسان امانی،امیر محمدی،علی گلبهاران،حامد شیخی دیگر بازیگران «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا هستند.

این فیلم سینمایی جلوه‌های ویژه خاصی دارد که طبق گفته محسن روزبهانی قرار است در آن عملیات‌های انتحاری نیز انجام شود همچنین وی اعلام داشت ۲۵ روز است که در انتظار صدور مجوز استفاده از این چاشنی ها است اما هنوز جوابی از نهادهای مربوط دریافت نکرده است.

پس از اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» در لوکیشن امیر آباد شمالی و تونل‌های اتوبان امام علی، «حاتمی کیا» به همراه تیم تولید فیلم از روزگذشته راهی قلعه‌های ابیانه در نطنز شدند. گویا عوامل تولید چهار روز در این قلعه خواهند ماند.

فهرست عواملی که تاکنون همکاری‌شان با ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه قطعی شده بدین شرح است: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، مدیر پروژه: احسان محمدحسنی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، گروه بدلکاران: ارشا اقدسی، مهسا احمدی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، بازیگردان:رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیر تدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت‌صحنه: یوسف حاتمی‌کیا و مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها