أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
یک نوزاد سه ماهه که از فاصله نزدیک با دوربین فلاش‌دار از او عکس گرفته شده بود، به خاطر نور شدید فلاش بینایی‌اش را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه "دیلی میل” انگلستان نوشت: والدین این نوزاد پس از عکسبرداری با فلاش، مشکلی را در بینایی وی احساس کردند و پس از معاینات پزشکی دریافتند که چشم چپ وی دچار ضعف شدید و چشم راستش دچار کوری شده است.

پزشکان پس از معاینه این کودک تاکید کردند که متاسفانه به دلیل حساسیت زیاد چشم نوزادان و نور شدید فلاش، این نابینایی دائمی است و عمل جراحی کودک نگون بخت بی فایده خواهد بود.

پزشکان همچنین گفتند که نور شدید فلاش به سلول های چشم آسیب رسانده و باعث نارسایی در مرکز بینایی مغز شده که منطقه ای بسیار حساس است و تا ۴ سالگی کودک به حالت قبل باز نمی گردد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها