أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: انتخاب رشته های با آزمون سال ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ امروز آغاز می شود.
به گزارش پایگاه 598، ‌مجتبی علوی فاضل در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان تا بیستم مرداد ادامه دارد، افزود: داوطلبان برای انتخاب رشته باید به به پایگاه اینترنتی به نشانی www.azmoon.org  مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی در سایت اینترنتی قرار دارد گفت: هر داوطلب می تواند حداکثر 20 رشته محل را از گروه آزمایشی امتحانی انتخاب کند.

علوی فاضل افزود: داوطلبان برای انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید مبلغ 27 هزار تومان با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سایت  پرداخت کنند.

وی گفت: هر داوطلب می تواند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، از گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی نیز انتخاب رشته کند.

علوی فاضل با اشاره به اینکه نمرات داوطلبان براساس نتایج آزمون سراسری محاسبه می شود ،افزود: امکان ویرایش رشته های انتخابی نیز تا بیست مرداد وجود دارد.

وی گفت: نتایج نهایی رشته های با آزمون دانشگاه آزاد  نیمه دوم شهریور اعلام می شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های با آزمون در 430 رشته محل نزدیک به 51 هزار نفر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها