يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۳۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جریان اجرای توافق، نباید توقع در مردم زیاد شود و مردم فکر کنند اکنون همه یخ‌ها آب شده است و بلافاصله مشکلات اقتصادی مثل اشتغال و غیره حل می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام "علی‌اکبر ناطق‌ نوری" در دیدار برخی از مدیران سایت‌های خبری و دانشجویان ارشد و دکترای علوم سیاسی در پاسخ به سوالی درباره علت حضور کم فروغ جوانان در عرصه مدیریت کشور، بی‌توجهی دولتمردان به بدنه جوان جامعه، عدم‌استفاده از آن‌ها در عرصه‌های مختلف، بهره‌گیری از نیروی جوان در انتخابات و رویکرد خود نسبت به قشر جوان اظهار داشت: دغدغه من در خصوص استفاده ابزاری از جوانان در ایام انتخابات و فضای تبلیغات دوران انتخابات مساله‌ای است که نه از امروز، بلکه از ابتدای دوران فعالیت مدیریت اجرایی‌ام در سی و چند سال گذشته وجود داشته و این حرف حقی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه به تببین شرایط مذاکرات در ایران و آمریکا پرداخت و گفت: این مذاکرات از همان ابتدا سه ضلع داشت؛ یک ضلع روسا، یک ضلع مذاکره‌کنندگان و یک ضلع مخالفین یا منتقدین. به نظر من هر سه این موارد در ایران به خوبی مدیریت شد. سران بایستی حرف‌ها را از موضع بالا می‌زدند؛ اگر اوباما به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد، پاسخ اظهارات خود را از مسئولین کشور و رهبری در طول مذاکرات به خوبی دریافت می‌کرد. ضلع دوم که مذاکره کنندگان بودند با دریافت چراغ سبز و مشخص شدن خط قرمزها از سوی رهبری انصافا به خوبی حرکت کردند. از طرفی من معتقدم ظلع سوم این مثلث که همانا منتقدان هستند باید باشند منتهی هتاکی، توهین و افترا نباید در انتقادها نسبت به عملکرد تیم هسته‌ای وجود داشته باشد. هنر تیم مذاکره کننده ما این بود که تهدید را تبدیل به فرصت کرد.
 
ناطق نوری در ادامه درباره بالا نبردن توقع مردم از جریان مذاکرات گفت: البته در جریان اجرای توافق نباید توقع در مردم زیاد شود و مردم فکر کنند اکنون همه یخ‌ها آب شده است و بلافاصله مشکلات اقتصادی مثل اشتغال و غیره حل می‌شود این اهداف تا به عینیت برسد زمان می‌برد؛ چرا که همانطور که آگاهان می‌دانند مسائل و مشکلات کشور بسیار بیشتر از این‌هاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کاظمی
ROMANIA
۰۲:۲۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
کجایند انانکه در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری خود مدعی بودند تورم و گرانی زائیده تحریم و سوء مدیریت بوده است و باید با کدخدا مذاکره کرد تا هم چرخ هسته ای بچرخد و هم چرخ اقتصاد مردم ؟چرا باید مردم از خواسته خود عدول کنند؟ کدام تغییر در وضعیت معیشت مردم رخ داده است ؟ البته برای ان کسانی که در این دولت به پست و مقامی رسیده اند وضعیت معیشت تغییر کرده است.
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
واگر قرار است اتفاقی بیفتد 8سال کوتاه بودن دست غارتگران از بیت المال در دوره احمدی نژاد اقتضا میکند مردم موقعیت امثال هاشمی و ناطق را درک و به جبران مافات برای آنها را متوقع باشند و نه چیز دیگر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها