أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
بارندگی شدید و جاری شدن سیل در استان خراسان شمالی، پنجشنبه شب منجر به مرگ سه سرنشین یک خودرو سواری شد.
به گزارش پایگاه 598، کارشناس مسوول مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی روز جمعه اظهار کرد: این خودرو پراید که راهی استان گلستان بود، دیروز در محدوده روستای باش کلاته در حدفاصل چمن بید - رباط، بر اثر شدت جریان آب از جاده منحرف و طعمه سیل شده بود.

صارمی افزود: خودرو دارای ۴ سرنشین جوان بود که یکی از آنان در همان لحظات نخست خود را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و توسط امدادگران هلال احمر نجات یافته و برای مداوا به بیمارستان کلاله منتقل شد.

وی اصالت این جوانان را که بین ۲۲ تا ۲۶ سال داشتند، اهوازی عنوان کرد و گفت: تلاش امدادگران هلال احمر برای یافتن سه سرنشین دیگر خودرو از همان لحظه آغاز شد که سرانجام امروز جسد آنها در فاصله ۸ کیلومتری جاده و در دو نقطه با فاصله دو و سه کیلومتر از خودروشان، پیدا شد.

بارندگی شب گذشته برای ساعاتی مسیر بجنورد - جنگل گلستان را بست و خسارات زیادی به منازل مسکونی، عرصه های زراعی و باغی، راههای روستایی و اماکن دامی شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان وارد آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها