أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
اسپانسر روی پیراهن استقلال تغییر می‌کند
مدیرعامل باشگاه استقلال از تغییر اسپانسر روی پیراهن تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: استقلال جوان شده و بازیکنان جوان در این بازی نمایش خوبی داشتند. با اینکه تیم کامل نبود، اما یکپارچگی و صمیمیت در تیم دیده می‌شد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه تیم نقایصی دارد و نیاز است که بیشتر روی آن کار شود، اما بازیکنان 90 دقیقه دویدند و تلاش کردند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم تیم در دیدارهای آینده هم نتیجه بگیرد. مظلومی هم نواقص تیم را یادداشت کرده و قطعاً آنها را برای بازی با ملوان بندرانزلی برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب آبی‌‌پوشان تصریح کرد: جوانان را باید باور کرد و به آنها احترام گذاشت. سجاد شهباززاده یکی از این بازیکنان جوان است که به معنای واقعی خوش درخشید. استقلال مانند ارکستری است که باید اعضای آن هماهنگ باشند تا نوای قشنگی را به گوش برسانند. بدون شک اگر آنها ناهماهنگ باشند، نوای زیبایی به گوش نخواهد رسید.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا استقلال با شرکت «ری‌را» برای اسپانسر روی پیراهن قرارداد بسته است، گفت: اسپانسر اصلی استقلال آماده نبود و قرار است از هفته آینده با اسپانسر دیگری وارد مسابقات شویم. این شرکت (ری‌را) همان شرکتی است که گفته بودیم قرار است به ما کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها