أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
جلسات محاکمه سعید مرتضوی در ارتباط با شکایت روح‌الامینی اولیا دم یکی از کشته‌شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک و بخشی از گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تأمین اجتماعی پایان یافت.
به گزارش پایگاه 598، مجید طاهری وکیل مدافع روح‌الامینی اظهار کرد: در جلسه امروز که طی دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، قاضی پرونده آخرین دفاعیات را از متهم اخذ و پایان جلسات محاکمه را اعلام کرد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز از قاضی پرونده خواستیم اشد مجازات برای متهم در نظر گرفته شود. خوشبختانه دادگاه نسبت به این پرونده نگاه بی طرفانه‌ای دارد و نسبت به نتیجه پرونده و محکومیت متهم امیدوار هستیم.

به گفته طاهری، مرتضوی از دادگاه یک هفته مهلت گرفته تا آخرین لایحه دفاعی خود را ارایه کند.

بر اساس این گزارش، هفتمین جلسه محاکمه مرتضوی، امروز (شنبه) در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور وکیل تأمین اجتماعی، نماینده رئیس این سازمان، روح‌الامینی و وکلای وی برگزار شد.

قرار بود طبق دعوت‌نامه قبلی دادگاه، وزیر تعاون و مدیرعامل تأمین اجتماعی به عنوان مطلع و شاکی در جلسه امروز حضور یابند که حضور نداشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
بیچاره سیاسیون چگونه پیچوندنش. .......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها