أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۳۷۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
دوره آموزش بین المللی رایگان MBA (مدیریت اجرایی) با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و سنجش بین المللی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 ،روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خبر داد، دوره آموزش بین المللی MBA به صورت رایگان با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و سنجش بین‌المللی برگزار می‌شود.

ثبت نام در دوره MBA در گرایش‌های مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای، مو و زیبایی، تجارت الکترونیک، مدیریت معاملات املاک، کارآفرینی و سلامت از سوی این سازمان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، این برنامه آموزشی با همکاری دانشگاه متروپولیتن کاردیف انگلستان، موسسهPEOPLECERT، موسسه IDPاسترالیا (مالک آزمون (IELTS، موسسهPlanet EDUو با همکاری یونسکو تهیه و برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، دانشجویان در این دوره، آموزش کامل MBA را به شکل تلفیقی از آموزش به شیوه حضوری و مجازی از سوی اساتید دانشگاه Cardiff Metropolitan دریافت خواهند کرد.

همچنین دوره‌های آموزشی Prince۲، استاندارد کیفیتISO، آموزش آمادگی زبان انگلیسی و مهارت های نرم مدیریتی در طی این دوره ارائه و آزمون‌های مربوطه جهت اخذ گواهینامه‌ها از شرکت‌کنندگان در دوره به عمل خواهد آمد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://www.mbastudy.me کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها