امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۹۴۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
درپی جنایت هولناک سوزاندن «علی الدوابشه» کودک خردسال فلسطینی، هشتگ خشمگین «کودک شیرخوار را سوزاندند» درصدر توییتر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری آناتولی گزارش داد: کاربران خشمگین و فعالان شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر در واکنش به این جنایت ، هشتگی با عنوان شیرخوار را سوزاندند ایجاد و به اشتراک گذاشتند که این هشتگ درمصر بالاترین اشتراک گذاری یا لایک را به خود اختصاص داد.

هزاران کاربر توییتر در توییتهای خود این جنایت هولناک صهیونیستی را نماد بارزی از تروریسم خواندند و آنرا محکوم کردند.

«نبیل العوضی» مفتی عربستانی دراین زمینه نوشت: یک کودک شیرخوار را زنده زنده سوزانده اند و ما تنها به کلیک کردن و محکوم کردن لفظی این جنایت بسنده می کنیم ، به خدا پناه می بریم ومی گوییم خداوندا ذلت ما را به عزت وضعف ما را به قدرت بدل فرما.

«احمدناصر» یک کاربر دیگر نوشت:خداوندا به صهیونیستها لعنت فرست و تمام مسلمانان را متحد کن.

احمد الکندری با اشاره به این جنایت هولناک وواکنش کشورهای عربی نوشته آیا عربها به زندگی گله وار خود رضایت داده اند؟

مروان الصبحی نیز نوشت: نباید انتظار واکنش جامعه بین الملل درقبال این جنایت دولت مبتنی بر تروریسم سازمان یافته و قتل و ویرانی را داشت ، دراین مورد خاص کمیسیون حقوق بشر و سازمان ملل و... همه به خواب مرگ فرورفته اند.

یک کاربر دیگر نوشته اکنون باید صدای اعتراض جهان مدعی حقوق بشر وانسانیت وتمدن را دربرابر این جنایت بشنویم .

برخی کاربران نیز با تاکید بر نیاز به واکنش قوی نسبت به این جنایت خواهان اعلام جمعه این هفته به عنوان جمعه خشم علیه صهیونیستها شدند .

محمد هشام أبو القمیز با محکوم کردن سکوت کشورهای عربی دربرابر این جنایت نوشت : خود صهیونیستها هم این جنایت را محکوم کرده اند ولی از کشورهای عربی صدایی درنمی آید ،آیا به این حد از زبونی و بزدلی رسیده ایم؟



یکی دیگر نوشته: بعد از علی نوبت کودک کدامیک از ماهاست ؟ کودکان فرقی با هم ندارند تنها تفاوتشان در مدافعان آنهاست،

گفتنی است در پی جنایت هولناک حمله به منزل یک خانواده فلسطینی درنابلس و سوزاندن کودک شیرخواره این خانواده توسط صهیونیستها موجی از خشم و انزجار فلسطین و افکار عمومی کشورهای عربی را فرا گرفته است.

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد، شورای امنیت ، کشورهای امریکا و المان وانگلیس طی بیانیه های جداگانه ای این جنایت را محکوم کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها