يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۴۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
وزیر انرژی آمریکا در یادداشتی تصریح کرد بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تربیت‌‌شده آمریکا هستند و تجهیزات آنها هم ساخت این کشور است
به گزارش پایگاه 598، ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا در ادامه کمپین دولت این کشور برای جلب حمایت از نتایج پایانی مذاکرات هسته‌‌ای ایران و گروه ۱+۵ یادداشتی در پایگاه خبری "فوروارد" نوشت و از مفاد سند برجام، که در تیرماه سال جاری بین ایران و ۱+۵ امضا شد دفاع کرد.

وزیر انرژی آمریکا در بخشی از این یادداشت تحت عنوان "کشف تقلب" نوشته است" "آژانس، مواد تقلب و عدم پایبندی (ایران به مفاد توافقنامه هسته‌ای) را کشف خواهد کرد. آنها نمی‌توانند مواد هسته‌ای را با سیفون توالت از بین ببرند یا آن را در توالت قایم کنند."

او در ادامه به نفوذ آمریکا بر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم اعتراف کرده است: " از سال ۱۹۸۰، ما تمامی بازرسان آژانس را در آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس تربیت کرده‌ایم. ما برای آنها دهها دوره آموزشی برگزار کرده و اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابرازهای الکترونیکی برخوردار هستند که اکثر آنها هم ساخت خود ما است."

مونیز تإکید کرده در صورت امتناع ایران از پایبندی به موفاد توافقنامه هسته‌ای واشنگتن از تمامی ابزارهای لازم برای بازگرداندن تحریم‌های ضد ایرانی برخوردار خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها