أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۵۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
اسماعیل کوثری تعطیلی مجلس را یک امر طبیعی طبق روال قانونی مجلس دانست.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، درباره تطابق تعطیلی مجلس و مسئله بررسی توافق وین در مجلس و کمیسیون های تخصصی گفت: این موضوع طبق برنامه ریزی هیات رییسه مجلس از چند ماه قبل از طی انتشار اطلاعیه برروی  بردهای مجلس اعلام شده بود.

وی افزود: امروز با دکتر کوچک زاده و دکتر زارعی در مجلس هستیم و جوانب کار را بررسی می کنیم.

کوثری در ادامه  با بیان این مطلب که دولت برای ارایه طرح به مجلس باید رسمی عمل کند اظهار داشت: ابتدا دولت متن را به صورت غیر رسمی به مجلس داد که مجلس آنرا برگرداند، باید ارایه متن به مجلس رسمی باشد تا تیم مذاکره کننده و وزارت خارجه پاسخگو باشد و به همین دلیل متن با تاخیر چند روزه به مجلس رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  در پایان با اشاره به جلسه حضور وزیر امور خارجه در مجلس و عدم فرصت اظهار نظر به نمایندگان گفت: ما نسبت به این مسئله معترض بودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها