أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۵۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
کمال الدین کامیابی‌نیا با بازی موثرش در دیدار مقابل پدیده مشهد شروع خوبی در پرسپولیس داشت.
به گزارش پایگاه 598، کامیابی‌نیا در مورد کسب تساوی مقابل پدیده مشهد گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه ابتدایی نیز به گل رسیدیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم اما متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد و سپس گل های اول و دوم را در عرض 5 دقیقه دریافت کردیم. خدا را شکر توانستیم نیمه اول را جبران کنیم و گل بزنیم. در کل توپ و میدان در اختیار ما بود اما همانطور که گفتم با بدشانسی توپ هایمان درون دروازه پدیده قرار نگرفت، قطعا هفته های آینده بهتر بازی می‌ کنیم. بازی اول لیگ شرایط متفاوتی دارد و آنطور که می‌ خواستیم نشد اما امسال شاهد پرسپولیس متفاوت تری نسبت به سال های گذشته هستیم. دوندگی ما بالا رفته و فکر می‌ کنم تماشاگرانی که آمدند بازی را دیدند، راضی بودند. در این بازی 4 گل رد و بدل شد و بازی قشنگی بود.

او در مورد عملکردش در این دیدار ادامه داد: اول از همه خدا را شکر می‌ کنم زیرا مربی ها نیز از من راضی بودند. تلاشم می‌ کنم همین روند را ادامه دهم. بخش کارگری پرسپولیس دست ما است.(می‌خندد) تا آنجایی که توان داریم سعی می‌ کنیم به نحو احسن کار کنیم. می‌ خواهم امسال در پرسپولیس خوب باشم تا به تیم‌ملی دعوت شوم. انشاالله بتوانیم با تیم جوان پرسپولیس نتیجه بگیریم.

هافبک دفاعی سرخپوشان پایتخت در مورد ناراضی بودن تماشاچی از عقب کشیدن پرسپولیس در نیمه دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر نمی‌ کنم ناراضی بوده باشند یا لااقل بازی اول بود و تیم پدیده در لاک دفاعی فرورفته بود. خود بازیکنان این تیم هم مصاحبه کرده بودند و گفته بودند در نیمه دوم دفاع کردیم. رفته رفته از لحاظ بدنی بهتر می‌ شویم.

بازیکن پرسپولیس در مورد میدان دادن برانکو به جوان ها گفت: من فکر می‌ کنم اسم بازیکن برای آقای برانکو مهم نیست همانطور که دیروز مشاهده کردید به بازیکنان جوانی همچون کمندانی، علیپور، صادقی و... میدان داد. برای آقای برانکو سن و سال بازیکن مهم نیست و هر کس که در تمرینات خوب کار کند بازی می‌ کند.

هنگامی که از کامیابی‌نیا سوال شد کامیابی‌نیا پرسپولیس چه تفاوتی با کمال نفت‌تهران دارد پاسخ داد: من همان کمال کامیابی‌نیا نفت‌تهران هستم که حالا به تیم بزرگ پرسپولیس که 40 میلیون هوادار دارد آمده ام و وظیفه ام نسبت به قبل سنگین شده است. انشاالله بتوانم با بازی خوبم جواب محبت هواداران را بدهم.

وی در پایان در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان در هفته دوم لیگ‌برتر افزود: اهواز هوا گرم است ولی هر شرایطی که وجود داشته باشد هم ما می‌ رویم صددرصد 3 امتیاز را بگیریم.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها