يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۵۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو مشکلات را در بازی‌های بعد مرتفع می‌کند ولی هواداران دیدند که پرسپولیس متحول شده است و ما تازه یک تیم هم بیرون زمین داشتیم.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسیپولیس افزود: از نظر شکل بازی، شروع خوبی داشتیم ولی به هر حال دو امتیاز را هم از دست دادیم که در بازی‌های آینده جبران خواهد شد. البته هواداران هم دیدند که پرسپولیس متحول شده است. ما هم صرفا به دنبال ارائه یک بازی زیبا نیستیم و در کنار آن کسب نتیجه و امتیازات را هدف قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: آنچه برای ما باعث امیدواری بیشتر شد، این بود که ما یک تیم داخل زمین و یک تیم هم بیرون از زمین داشتیم. سوشا، نورمحمدی، عالیشاه، طارمی، حیدریه، اومانا و نورالهی نفراتی هستند که همگی می‌توانند در موقع لزوم به کمک تیم بیایند. اینکه وزن نیمکت ما بالا است، اتفاق خوبی به حساب می‌آید که در ادامه دست برانکو را باز خواهد گذاشت تا برنامه‌هایش را اجرا کند. پرسپولیس نسبت به سال قبل از این جهت نیز متحول شده است.

قنبرپور خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی شایسته پیروزی بود. گل‌هایی که خوردیم به دلیل عدم تمرکز کافی در بخش دفاعی بود وگرنه در چهار دقیقه دو گل دریافت نمی‌کردیم. آقای برانکو قطعا به این مساله توجه کرده است و مشکل در بازی‌های بعد مرتفع می‌شود. در این میان آنچه اهمیت داشت این بود که بچه‌ها بلافاصله خودشان را پیدا کردند و پدیده در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت. آنها با خوش شانسی از این بازی با امتیاز خارج شدند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم فوتبال پرسپولیس برای هواداران دلچسب بود. سرعت بالایی ارائه شد، اجرای پوشش آنها خوب بود و من اعتقاد دارم پرسپولیس واقعی را در هفته‌های سوم و چهارم ببینیم. البته این هم از شانس پرسپولیس است که در گرمای تابستان باید در خوزستان و در فصل سرما باید در تبریز به میدان برویم
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها