أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۶۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
شهاب گردان بازیکنی است که قبل از سه بازی آخر ایران در مقدماتی جام جهانی 2010 از تیم ملی جدا شد.
به گزارش پایگاه 598، شهاب گردان اعلام کرد بعد از دو سال به تیم ملی بازمی گردد ولی آیا او شانس ملی پوش شدن دارد؟ آیا کارلوس کی‌روش این بازیکن را دوباره به تیم ملی می برد؟

با بررسی اتفاقات گذشته به احتمال فراوان پاسخ منفی است. گردان بعد از خداحافظی مهدی رحمتی، در حالی که می توانست گزینه اول تیم ملی باشد، بیماری مادرش را بهانه کرد و به اردوی تیم ملی نرفت. در همان روزها از هر مسوول تیم ملی که در این باره می پرسیدیم ابراز بی اطلاعی می کرد و می گفت خبر مستندی در این زمینه ندارند.

بعد از خداحافظی مهدی رحمتی، گردان می توانست دروازه بان شماره یک تیم ملی باشد اما به خاطر افت در سپاهان و نیمکت نشین شدن، این شانس را از دست داد. قبل از سه بازی آخر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برزیل مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی بود که ناگهان این بازیکن اعلام کرد به اردوی تیم ملی نمی رود.

روز 25 اردیبهشت ماه 92 بود که گردان گفت به خاطر بیماری مادرش نمی تواند به اردو برود. بی شک اگر او مدرک مستندی در اختیار کادر فنی قرار می داد حداقل پس از آن ماجرا یک بار به اردوی تیم ملی دعوت می شد. حالا گردان پس از دو سال می گوید قصد دارد به تیم ملی بازگردد اما آیا کی‌روش دوباره به چنین بازیکنی فرصت می دهد؟

مربی پرتغالی نشان داده در چنین مواقعی فوق العاده سخت گیر است و به بازیکنان تنها یک بار شانس می دهد. گردان بازیکنی بود که در رسانه ها اعلام کرد نمی تواند به اردوی ایران برود. حالا در این شرایط قضاوت با خودتان.
منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها