أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۶۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
رهبر جنبش انصارالله با بیان این که یمن به ویتنام آل سعود تبدیل خواهد شد تاکید کرد دشمن متجاوز در شکستن اراده و مقاومت مردم این کشور ناکام مانده است.
به گزارش پایگاه 598، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه به ایراد سخنرانی پرداخت. بر اساس این گزارش، وی در جریان این سخنرانی تصریح کرد: رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود تصریح کرد: دشمن متجاوز در شکستن اراده و مقاومت مردم یمن ناکام ماند.

وی با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی در حمله به یمن تصریح کرد: همانگونه که آمریکا در جنگ ویتنام علی رغم برتری مالی و نظامی شکست سختی را متحمل شد و رژیم صهیونیستی نیز در مواجهه با مبارزان حزب الله مغلوب شد، آل سعود نیز در یمن شکست خواهد خورد.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: پیروزی های محدود متجاوزان سعودی کوتاه مدت خواهد بود. عبدالملک الحوثی با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا از رژیم سعودی تصریح کرد: جنایت های رژیم سعودی علیه ملت یمن با تسلیحات ساخت آمریکا انجام می شود. وی با بیان اینکه با وجود هزاران حمله هوایی رژیم سعودی به یمن، ملت و ارتش ما همچنان مقاومت می کنند، اظهار داشت: این ملت یمن خواهد بود که در نهایت پیروز می شود.

الحوثی افزود: دشمن به حالت آماده باش کامل در آمده، مزدورانی را از سراسر جهان حتی سنگال و کشورهای آفریقایی و آسیایی به یمن آوردند، برخی از برادرانمان در جنوب یمن را فریب دادند و آنها را خریده اند. تلاش دشمنان تلاشی جهانی و فشرده بوده و اتاق عملیاتی با حضور اسرائیل، آمریکا، سعودی، امارات و القاعده و داعش تشکیل دادند. اما ملت یمن اعتماد به نفس بسیار بالایی داشته و مقاومت و پایداری زیبایی از خود نشان داده است.

وی در خصوص تحولات اخیر عدن تاکید کرد: در این میان تنها در عدن کمی کوتاهی شد و آن هم در اواخر ماه مبارک رمضان و ایام عید بود که نیروهای کمیته های برای دیدار با خانواده هایشان رفته بودند. در این شرایط بود که دشمن تمام امکانات و نیروی خود را بکار گرفت و با هزاران بار بمباران عدن فقط توانست موفقیت کوچکی به دست آورد.

به گفته الحوثی جنگنده ها و هواپیماهای بدون سرنشین دشمن شبانه روز در آسمان عدن و لحج بودند اما آنچه پیروز میدان بوده و هست، اراده ملت یمن بوده است. آمریکا،اسراییل، سعودی و امارات که با دخالت در جنگ به ملت یمن اهانت کرد، با همکاری القاعده و داعش و با گردآوری تمام امکانات فقط موفقیت محدودی داشتند ولی ملت یمن مقاومت و پایداری بی نظیری از خود نشان دادند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایت های وحشیانه آل سعود در شهر عدن گفت: هیچ توجیهی برای چنین جنایت های وحشیانه ای علیه یک ملت وجود ندارد. الحوثی به حمایت های رژیم صهیونیستی از متجاوزان سعودی نیز اشاره کرد و گفت: اسرائیل خود را از جنگ علیه یمن منتفع می داند.

وی با بیان اینکه هدف عربستان سعودی از تجاوز به یمن، اشغال این کشور است، تصریح کرد: داعش، القاعده و عربستان سعودی در یک جبهه قرار دارند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تلاش عربستان سعودی برای مشروعیت بخشیدن به منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اظهار داشت: متجاوزان سعودی امروز تلاش می کنند تا ریاست جمهوری هادی را مشروع جلوه دهند، در حالی که مردم یمن هیچگاه فریب چنین گزافه گویی هایی را نخواهند خورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
با پول و دلار سعودی ها .........باید توان مالی عربستان هدف قرار گیرد .پالایشگاه ها . چاه های نفت . لوله های انتقال نفت و برق و صنعت و غیره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها