أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۶۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
وزیر انرژی آمریکا در توئیتر خود همزمان با گفتگوی امشب دکتر حسن روحانی مطلبی منتشر کرد که گویای دلهره های این روزهای سیاستمداران غربی است.
به گزارش پایگاه 598، ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا همزمان با گفتگوی تلویزیونی دکتر روحانی با مردم از شبکه یک سیما در مورد سیاست گذاری ها و عملکرد ایران نسبت به توافقات در صفحه شخصی  خود مطلبی را در این زمینه توئیت کرد.

وی در توئیتر خود اینگونه نوشت:"اگر ایران قصد فریبکاری و نیرنگ دارد،نمی تواند آن را در عرض 24 روز لاپوشانی کند و اگر ایران قصد نیرنگ داشته باشد ما به طور قطع پی خواهیم برد."



وی پیش از این در جریان توافقات ایران و 1+5 نقش پررنگی داشت و در زمان مذاکرات در گفتگو با شبکه سی ان ان با رد نگرانی های موجود در خصوص اجرایی بودن توافق با ایران گفت که کاملا اطمینان دارد که توافق به دست آمده بین ایران و پنج بعلاوه یک موفقیت آمیز خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWEDEN
۰۹:۴۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
۲
۰
بلومبرگ تیتر کرد:
Iran’s Rouhani Says Nuclear Deal ‘More Than What Was Imagined’

یعنی روحانی گفت که قرارداد مافوق تصور ما بود! معنای این خرف برای سنا و کنگره آمریکا این است که اگر باز هم فشار می آوردید باز هم امتیازات بیشتری به شما می دادیم!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها