أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
خشم مردم فرانسه از جنایات آل سعود در یمن موجب شد تا ملک سلمان که برای گذراندن تعطیلات تابستانی وارد فرانسه شده و قرار بود سه هفته در این کشور بماند، سفرش را نیمه تمام بگذارد و به مراکش برود.
به گزارش پایگاه 598، اعتراض به جنایات آل سعود پادشاه عربستان را از به فرار فرانسه واداشت.

سلمان بن عبدالعزیز شنبه گذشته برای گذراندن تعطیلات تابستانی وارد فرانسه شده و قرار بود سه هفته در این کشور بماند، اما خشم مردم فرانسه از جنایات آل سعود در یمن و امضای طومار 150 هزار نفری ساکنان محلی در اعتراض به سفر پادشاه عربستان به کشورشان موجب شد تا ملک سلمان سفرش را نیمه تمام بگذارد و به مراکش برود.

هزینه های هنگفت این سفر و تفریحات خارج از روال پادشاه و خاندان سعودی در حالی صورت می گیرد که  22 درصد مردم عربستان زیر خط فقر زندگی می کنند.

منبع: شبکه خبر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها