کد خبر: ۳۲۹۷۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم جوان 20ساله پرسپولیس گفت: «ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی گل های بدی خوردیم.»
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی فصلش با توقف مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی نتوانست هوادارانش را راضی کند.  سوای نتیجه ای که رقم خورد دو سه جوان پرسپولیسی خودی نشان دادند که گل سرسبد آنها علی علیپور بود.

 

جوانی که یک تنه بار خط حمله سرخپوشان را در غیاب مهدی طارمی به دوش کشید. علیپور یک گل زد و بارها با جنگندگی و شم گلزنی اش خطرناک ظاهر شد تا همه را به آینده خود امیدوار کند.

 

این جوان مازندرانی که آخرین گل پرسپولیس در لیگ چهاردهم را برابر استقلال به ثمر رسانده بود در شروع لیگ پانزدهم نیزاولین گل تیمش را زد و نمایش فوق العاده ای هم ارائه داد.

 

 

علیپور که بعد از حل مشکل مسکنش بهتر بازی می کند، در این مورد اظهار داشت: «وقتی خانه ای اجاره کردم و خانواده ام را به تهران آوردم، خیالم تا حد بسیاری راحت شد. واقعا از کسانی که به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم جواب زحماتشان را بدهم.»

 

علیپور درباره بازی حمعه نیز گفت: «ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی گل های بدی خوردیم. به هرحال تیم از بدنسازی بیرون آمده و مسلما بازی به بازی بهتر می شویم. خود من یک گل زدم و در یک صحنه دیگر هم بدشانسی آوردم وگرنه می توانستم مثل شهباززاده، هفته اول 2 گله شوم.»

 

وی ادامه داد: «ما حتی یکبار هم تیر دروازه پدیده را به لرزه درآوردیم اما بدشناس بودیم. اگر قرار بود تیمی برنده بازی باشد آن تیم پرسپولیس بود اما مسلما این 2 امتیاز را هفته های آینده جبران می کنیم.»

 

علیپور امیدوار است با بازگشت طارمی و عالیشاه به میادین همچنان در پرسپولیس فیکس باشد: «من تلاشم را انجام می دهم ولی مطیع آقای برانکو هستم. او هر کس را که آماده باشد فیکس بازی می دهد.»

 

وی در خصوص اینکه در این فصل انتطارات از او بیشتر از فصل گذشته است، تصریح کرد: «خودم می‌دانم که در فصل جدید انتظارات از من بالاست، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا انتظارات را برآورده کنم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها