أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
نیروهای امنیتی پاکستان در جریان حمله‌ای شبانه یکی از فرماندهان ارشد القاعده در منطقه بلوچستان این کشور را کشته و همسر وی را بازداشت کردند.
به گزارش پایگاه 598، نیروهای امنیتی پاکستان در جریان حمله‌ای شبانه یکی از فرماندهان ارشد القاعده در منطقه بلوچستان این کشور را کشته و همسر وی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از مقام‌های محلی بلوچستان پاکستان اعلام کرد: یکی از فرماندهان مهم القاعده به نام "عمر لطیف" که تبعه پاکستان بود، در جریان عملیات نیروهای پاکستانی کشته شد. به گفته این مقام، عمر لطیف، همسرش، یک برادر و دو دخترش که هر دو زیر پنج سال هستند در هشت تا 10 ماه گذشته در منطقه "چاگی" زندگی می‌کردند و پیش از آن در ولایت نیمروز در مرز افغانستان بودند.

براساس اعلام این مقام پاکستانی، عمر لطیف یکی از فرماندهان ارشد القاعده در بلوچستان پاکستان و مناطق پنجاب در جنوب این کشور بود و برادر وی به نام "بلال" موفق شد در جریان حمله فرار کند و احتمالا به افغانستان گریخته است.

ولایت پنجاب برای دستگیری لطیف جایزه دو میلیون روپیه و نیم میلیون روپیه برای همسر وی تعیین کرده است که ریاست شاخه زنان القاعده در بلوچستان و پنجاب را برعهده دارد. مقام‌های امنیتی در حال بازجویی از همسر لطیف هستند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها