أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار از لیگ‌برتر پانزدهم نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو مقابل پدیده به‌دست آورد.
به گزارش پایگاه 598، سرخپوشان در این دیدار با ترکیبی تقریبا دگرگون شده نسبت به ‌سال گذشته به میدان رفتند؛ یکی از بازیکنان تازه‌وارد این تیم کمال کامیابی‌نیا بود که عملکرد خوبی داشت.

جبران می‌کنیم

کامیابی‌نیا گفت‌وگوی خود را با صحبت درباره دیدار با پدیده آغاز می‌کند: «با توجه به این‌که دیدار اول بود، دو تیم شناخت خاصی از یکدیگر نداشتند اما بازی جذابی از آب درآمد. ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل ‌هم رسیدیم ولی در ادامه دو گل خوردیم و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد تا مسابقه با تساوی به پایان برسد. البته متاسفانه تیم پدیده از ابتدای بازی شروع به بازی بسته و دفاعی کرد که این موضوع اصلا خوب نیست. من حتی به برخی بازیکنان پدیده نیز این مسأله را گوشزد کردم. امیدوارم در هفته‌های بعد جبران کنیم.»

نیاز به زمان داریم

وی درباره متفاوت بودن ترکیب پرسپولیس نیز توضیح داد:  «نیروی جوانی، جان دوباره‌ای به پرسپولیس داده است. این را هم در نظر بگیریم که تیم ‌ما در بازی با پدیده چند بازیکن اصلی خود را هم در اختیار نداشت. با این وجود برای ایجاد هماهنگی نیاز به زمان داریم. شک ندارم در دیدارهای آینده می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.»

هواداران حق دارند

برخی هواداران پرسپولیس نسبت به نتیجه تساوی برابر تیم پدیده که مشکلات بسیاری دارد، ناراحت بودند.‌ هافبک پرسپولیس در این خصوص هم صحبت کرد: «هواداران پرسپولیس تحت هر شرایطی حق دارند اما باید صبور باشند. ما هم از هواداران انتظار داریم ورزشگاه را پر کنند و با حمایت خود به ما دلگرمی دهند. قطعا پرسپولیس امسال یکی از مدعیان قهرمانی است و هواداران هم نگران چیزی نباشند.»

مشکلات مالی

از کامیابی‌نیا پرسیدیم آیا مشکلات مالی مشکل‌ساز نمی‌شود؟ اینطور پاسخ داد: «به هر حال این مشکلات همیشه در همه تیم‌ها وجود دارد. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس این مسائل را حل کنند تا داستانی پیش نیاید. قطعا اگر پول تزریق شود،‌ بازیکنان با روحیه بالاتری به میدان می‌روند و این موضوع به سود پرسپولیس است. البته طاهری به‌عنوان سرپرست باشگاه نهایت زحمتش را می‌کشد تا تیم در آرامش باشد که باید از او تشکر کنیم.»
منبع : جام نیوز
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها