أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی درمورد انسداد مرزهای غربی کشور گفت: این انسدادهای موقتی است و در سطح شورای امنیت کشور است.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش سراسری مدیران تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران به تشکیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش نیروی انتظامی پرداخت واظهار داشت: یکی از اقداماتی که از شروع سال برای بنده و همکارانم در سراسر کشور جزء اولویت‌ها بود قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما باید در بحث آموزش ارتقاع معناداری را شاهد بوده و تحول ایجاد می‌کردیم که به حمدالله این قرارگاه راه‌اندازی شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اقدامات این قرارگاه را ارتقاء و افزایش دانش و مهارت کارکنان، استفاده از روش‌های نوین آموزشی،‌به روز رسانی و ارتقاء سطح دانش و مهارت فردی کارکنان و فرماندهان عنوان و بیان داشت: ارتقاء سطح مهارت کارکنان در بهره‌برداری مطلوب از تجهیزات نوین نیز از دیگر اهداف این قرارگاه است که امیدواریم تا پایان سال وضعیت مطلوبی را شاهد باشیم.

سردار اشتری سطح تیراندازی کارکنان ناجا را در حد قبول و قابل قبول عنوان و تصریح کرد: لیکن باید این سطح ارتقاء یابد و حتما تحولی در بحث تیراندازی انجام شود که این امر با برنامه‌ریزی مطلوب، استفاده از مربیان خوب و تهیه سالن‌های تیراندازی و استمرار در این امر مسلما ارتقاء می‌یابد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درمورد اضافه وزن کارکنان ناجا گفت: بحث تندرستی و سلامت جسمانی یکی از اولویت‌های ما در ناجا است و ما انجام ورزش همگانی و تخصصی برای گروه‌های مربوطه را ابلاغ کرده‌ایم به انجام ورزش و استمرار آن نظارت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت جسمانی کارکنان ناجا را رضایت‌بخش اعلام کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درمورد انسداد مبادی ورودی و خروجی مرزهای غربی کشور اظهار داشت: مسدود شدن مرزها موقتی است و از طریق شورای امنیت کشور یا شورای عالی امنیت ملی ابلاغ می‌شود و ما بر حسب وظیفه انسداد مرزها را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: شاید اتفاقات در غرب کشور به دلیل حوادث کشور ترکیه باشد که این موضوع در سطح شورای امنیت کشور است که مقطعی است و دوباره باز می‌شود.

سردار اشتری در مورد استاندارد سازی رفتار کارکنان ناجا بیان داشت: این امر از سال‌های گذشته شروع شده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده و به تمام پلیس‌ها و ماموران توصیه شده که با مراجعان خود رفتار شایسته‌ای داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها