أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
پلیس پاکستان اعلام کرد که خبر طراحی ترور نوازشریف کذب است و خودروی مشکوک به اشتباه وارد کاروان حامل نخست وزیر پاکستان شده بود.
به گزارش پایگاه 598، «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان از سوء قصد راننده خودرویی که قصد داشت هیأت همراه وی را زیر بگیرد، جان سالم به در برد.

به گزارش دیلی پاکستان، نیروهای امنیتی بعد از متوقف کردن خودروی مذکور و بازجویی از راننده که یکی از افسران بازنشسته نیروی هوایی بود وی را آزاد کردند.

این گزارش می‌افزاید بازجویی نیروهای امنیتی نشان داد سوءقصدی در کار نبوده و افسر بازنشسته نیروی هوایی به اشتباه وارد کاروان خودروهای حامل نخست وزیر شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که حفیظ‌الرحمان راننده خودرویی که گفته می‌شود قصد ترور نواز شریف را داشته به همراه خانواده خود برای گردش عازم منطقه مری بود و به علت بی خبری از زمان عبور خودروهای حامل نخست وزیر به اشتباه وارد این کاروان شد.

گفتنی است پیشتر تلویزیون ملی پاکستان پی تی وی در خبر اولیه خود از سوء قصد به نواز شریف و جعلی بودن پلاک خودرویی که قصد داشت هیئت همراه وی را زیر بگیرد خبر داد که به نظر می‌رسد در این کار عجله کرده است و تحقیقات نیروهای امنیتی نشان می‌دهد که چنین اتفاقی نیفتاده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها