يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد ۴۷۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۵۶ میلیارد تومان در ۳۴ هزار نوبت دادوستد شد و شاخص بورس با رشد ۹۶ واحدی در ارتفاع ۶۶ هزار و ۶۲۶ واحدی ایستاد.
به گزارش پایگاه 598، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 476 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 156 میلیارد تومان در 34 هزار نوبت دادوستد شد و شاخص بورس با رشد 96 واحدی به نوسان خود در ارتفاع 66 هزار و 626 واحدی ادامه داد.

بیشترین اثر مثبت بر نماگر بازار سهام نیز در روزجاری از آن نمادهای معاملاتی بکام، شفارس و خاذین و بیشترین اثر منفی به نامه نمادهای فملی، بترانس و وغدیر شد.

بیشترین افزایش قیمت هم امروز توسط نمادهای معاملاتی بکام، شفارس و خاذین و بیشترین کاهش قیمت توسط نمادهای کنور، غشصفا و سفانو رقم خورد.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز روز متعادلی را داشتند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 38 واحد، کل(هموزن) 0.8 واحد، قیمت(هموزن) 0.7 واحد، آزادشناور 61 واحد و بازار دوم 895 واحد رشد کردند و در مقابل شاخص بازار اول 47 واحد افت را به خود دید.

در بازهای فرابورس ایران نیز با دادوستد 525 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 116 میلیارد تومان در 16 هزار نوبت، آیفکس 0.2 واحد رشد کرد و در کانال 778 واحد قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکتهای سیمان هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران، درخشان تهران، گروه صنعتی سپاهان، پتروشیمی امیرکبیر، بیمه کارآفرین، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، کارخانجات تولیدی شهید قندی، بانک دی، لیزینگ خودرو غدیر، حق تقدم شرکت سیمان شرق، حق تقدم شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن و توقف نماد معاملاتی شرکت کارخانجات دارو پخش و اوراق مشارکت شرکت میدکو هم از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.

منبع: نسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها