أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
یک منبع آگاه از اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، یک منبع آگاه از اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی مشروح با هفته نامه «طلوع صبح» و سایت «انتخاب» اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شود.
 

بر اساس این گزارش،‌ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت دو انتخاباتی آتی یعنی مجلس دهم و دور چهارم خبرگان گفت: این دو انتخابات بسیار مهم و جزء مهمترین انتخابات ما هستند. هرکس تعهد اسلامی و ملی دارد، باید خودش را آماده کند و در انتخابات حضور داشته باشد.
 

وی اضافه کرد: کسانی که خود را صالح می‌دانند، باید نامزد شوند و اگر در آن سطح نیستند، برای رأی دادن بیایند. اینجا بسیار مهم است و نتیجه‌اش هم به همه‌ی ایرانی‌ها بر می‌گردد. این‌گونه نیست که یک عده ببرند و یک عده ببازند. نتیجه‌ی مثبت و منفی‌اش به همه برمی‌گردد. لذا خوب است که همه کسانی که احساس ملی‌گرایی دارند یا اسلامی و یا انقلابی هستند و هر چه که هستند و یا هر سه هستند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند و بی‌تفاوت نباشند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها