يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۸۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع‌طبیعی از بازداشت یک زمین‌خوار بزرگ و سردفتر اسناد رسمی در ونک خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حسین معصوم با اشاره به پیگیری پرونده جعل اسناد در دادسرای تهران اظهار کرد: بر اساس اطلاعات واصله از سوی شهروندان مبنی بر جعل سند مربوط به دولت در یک زمین به مساحت 3200 مترمربع واقع در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، شکایتی در دادسرای مبارزه با زمین‌خواری مطرح شد که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های موثر و پیچیده فنی سرانجام ریاست شعبه تجدیدنظر رسیدگی‌کننده به پرونده حکم بازداشت متهمان از جمله زمین‌خوار حرفه‌ای و سردفتر اسناد رسمی صادر شد.

معصوم تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده به‌عنوان یکی از پرونده‌های پیچیده زمین‌خواری که جعل سند مربوط به آن به سال 63 بازمی‌گردد دارای ابعاد خاص و پیچیده‌ای است و همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها