أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۰۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
استارت برنامه 90 در آغاز لیگ پانزدهم فوتبال ایران باردیگر زده شد و عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه اتفاقات فوتبالی هفته اول لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات را زیر ذره‌بین قرار داد. مخاطبان برنامه 90 استقلال را به عنوان تیمی که بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته است، انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه 598، استارت برنامه 90 در آغاز لیگ پانزدهم فوتبال ایران باردیگر زده شد و عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه اتفاقات فوتبالی هفته اول لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات را زیر ذره‌بین قرار داد.

سوال نظرسنجی این برنامه به انتخاب برترین تیم در فصل نقل و انتقالات اختصاص داشت و مخاطبان برنامه 6 گزینه ( استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن، سپاهان و نفت) را پیش‌رو داشتند.


در ادامه به آنالیز تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات پرداخته شد و گزارشی در این باره پخش شد.

تیم جوان شده استقلال و پرسپولیس و همچنین انتخاب سایپای مجید جلالی به عنوان پیرترین تیم لیگ برتر با خریدهایی که انجام داده مورد توجه است.


خریدهای بازیکنان خارجی توسط تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مورد ارزیابی قرار گرفت و بازی‌های این بازیکنان به تصویر کشیده شد تا مشخص شود در این فصل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان باکیفیت‌تری را نسبت به سال‌های گذشته در اختیار گرفته‌اند.

 

آیتم 90 درجه پخش شد و فردوسی پور مجری برنامه در صحبت‌هایی به دکل‌های به سرقت رفته هم اشاره‌ای داشت.

 

در ادامه گزارشی از بازی سیاه‌جامگان و استقلال پخش شد و پیروزی دو بر یک استقلال مقابل تیم مشهدی و حواشی آن به تصویر کشیده شد.

دست ندادن محسن فروزان به مهدی رحمتی، عملکرد درخشان آرش برهانی که روی هر دو گل آبی‌پوشان پایتخت نقش داست و شکست غلامررضا عنایتی مقابل استقلال برای پنجمین سال متوالی هم از نکاتی بود که به آن اشاره شد.

دیدار پرسپولیس مقابل پدیده و تساوی قرمزپوشان با نتیجه دو بر دو در ورزشگاه آزادی مورد بررسی قرار داده شد و حواشی از این بازی پخش شد.

در ادامه ارتباطی تصویری با علیرضا جهانبخش برقرار شد و وی درباره پیوستن به تیم AZ آلکمار صحبت‌هایی را مطرح کرد.

علیرضا جهانبخش  اظهار داشت: بعد از آنکه فصل قبل به اتمام رسید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردم پیشنهادات خوبی از لیگ‌های مطرح داشتم و گفته بودم که علاقه‌مند بودم در هلند بمانم و به مراحل بالاتر برسم. یکسری پیشنهادات وسوسه‌کننده داشتم و این باعث می‌شد تصمیم‌گیری‌ام سخت شود. خدا را شکر می‌کنم صبر کردم و در یکی از تیم‌های ریشه‌دار هلند که در هر فصل سوم یا چهارم می‌شود، جذب شدم. این تیم امسال در یورولیگ بازی می‌کند و خیلی خوشحالم که در AZ آلکمار کار می‌کنم امیدوارم عملکردم در نایمخن را در آلکمار هم داشته باشم.

وی درباره اینکه در تیم جدیدش در چه پستی بازی خواهد کرد، گفت: من در آلکمار به عنوان بال راست حضور خواهم داشت.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت آسیب‌دیدگی از ناحیه زانویش گفت:خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده است و دوره ریکاوری را می‌گذرانم و شرایط پایم خوب است از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم برای کشورم افتخارآفرین باشم.

جهانبخش در انتهای صحبت‌هایش گفت: از نایمخن تشکر می‌کنم و 2 سال خوب با این تیم داشتم و امیدوارم در تیم جدیدم هم موفق باشم.

وی درباره رقم انتقال به تیم آلکمار گفت: رقم انتقال از نایمخن به آلکمار در حدود 2 میلیون یورو بوده است.

 

در ادامه گزارشی از انتخاب برترین‌های لیگ فوتبال توسط سازمان لیگ پخش شد و اشاره شد که تمام گزینه‌های به صورت عجیب و به نوعی دورهمی انتخاب شده است.

 

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و درباره انتخابات عجیب سازمان لیگ صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی گفت: من صحبت‌های شما را قبول دارم، ما هیئت ژوری تشکیل ندادیم ، از  نظرات کارشناسان، کاپیتان های تیم های ملی،اصحاب رسانه، مربیان و پیشکسوتان برای 16 آیتم از برترین های لیگ نظر خواستیم و ما فقط رای های آنها را جمع کردیم و اعلام کردیم ، من بیشتر به دنبال گرفتن پخش زنده از صدا و سیما بودم.

تاج در ادامه درباره اینکه چرا رای‌هایی که افراد داده‌ بودند، رسانه‌ای نشد، گفت که انتخاب بازیکنان برتر درهمی نبوده است و دلیل اینکه آرا اعلام نشده است این بود که در فرم‌ها نوشته شده بود که رای‌های این افراد محفوظ خواهد بود و ما در این‌باره اشتباه کرده بودیم.

وی در انتهای صحبت‌های خود عنوان کرد که طرح 9 نفره شدن نیمکت ذخیره‌ها به هیئت رئیسه ارائه شده است و در صورتی که تصویب شود ابلاغ خواهد شد.


در ادامه شیعی و رحیمی مدیران عامل پیکان و راه‌آهن روی خط تلفنی برنامه آمدند و در ادامه محمدرضا کسرایی مسئول امور بین الملل سازمان لیگ هم میهمان تلفنی برنامه بود.

شیعی عنوان کرد: مدارک موتومبا تقلبی بوده و ما منتظر ابلاغ رای موتومبا هستیم تا به فیفا شکایت کنیم.

وی در ادامه مدعی شد: کسرایی مسئول امور بین الملل سازمان لیگ فوتبال نماینده باشگاه راه آهن نیز بوده است و وی مسئول صدور ITC کارت موتومبا هم بوده است.

در ادامه محمد رضا کسرایی مسئول امور بین الملل سازمان فوتبال گفت: من نماینده باشگاه راه آهن نبودم و این کذب است. هر باشگاه نماینده ای برای گرفتن ITC بازیکنان دارد و اسامی آنها مشخص است و اینکه من اصرار بر صدور کارت موتومبا داشتم صحت نداشته و من موظفم برای گرفتن کارت ITC  به سایر باشگاه ها کمک کنم.

عباس موسوی معاون کمیته استیناف هم روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌هایی را در این باره انجام داد و اتهاماتی را به باشگاه راه‌آهن وارد کرد که این تیم متخلف است که اطلاعات غلط از این بازیکن ارائه کرده است، این صحبت‌‌های موسوی در ادامه به درگیری لفظی با رحیمی هم منجر شد به نحوی که مدیرعامل راه‌آهن در پی درخواست مجری برنامه گفت که حاضر نیست ارتباط تلفنی خود را با برنامه قطع کند و در بخشی هم عادل فردوسی‌پور در مدیریت کردن این بحث‌ها دچار مشکل و دردسر شد.

در ادامه براتی کارشناس حقوقی هم روی خط آمد و گفت که این رای قطعی بوده و قطعی بودن رای را کمیته انضباطی یا استیناف مشخص نمی‌کند و قانون باید مشخص کند و به استناد آئین نامه انضباطی این رای قطعی نبوده است و در صورتی که تخلف راه آهن اثبات می‌شد در مرحله بدوی باید نتیجه تغییر می‌کرد و تغییر نتیجه از مواردی است که قطعی نیست و قابل تجدید نظر بوده  و ورود کمیته استیناف قانونی بوده  و من موافق رای اولیه کمیته استیناف هستم.

وی درباره اینکه آیا درخواست دوباره ITC برای موتومبا توسط روابط بین الملل سازمان لیگ تخلف بوده است یا که خیر، اظهار داشت: تکرار درخواست نمی‌تواند تخلف باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها