أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۹۸۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: باشگاه آلکمار مبلغی در حدود 2 میلیون یورو بابت انتقالم به نایمخن پرداخت کرده است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره حضورش در تیم آلکمار هلند اظهار داشت: بعد از آنکه فصل قبل به اتمام رسید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردم پیشنهادات خوبی از لیگ‌های مطرح داشتم و گفته بودم که علاقه‌مند بودم در هلند بمانم و به مراحل بالاتر برسم. یکسری پیشنهادات وسوسه‌کننده داشتم و این باعث می‌شد تصمیم‌گیری‌ام سخت شود. خدا را شکر می‌کنم صبر کردم و در یکی از تیم‌های ریشه‌دار هلند که در هر فصل سوم یا چهارم می‌شود، جذب شدم. این تیم امسال در یورولیگ بازی می‌کند و خیلی خوشحالم که در AZ آلکمار کار می‌کنم امیدوارم عملکردم در نایمخن را در آلکمار هم داشته باشم.

وی درباره اینکه در تیم جدیدش در چه پستی بازی خواهد کرد، گفت: باشگاه آلکمار یک بازیکن در بال راست داشت که از این تیم جدا شد و به لیگ برتر انگلیس منتقل شد و من در آلکمار به عنوان بال راست حضور خواهم داشت و تیم آلکمار در هدف‌گذاری خود می‌خواهد در اروپا عملکرد خوبی داشته باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت آسیب‌دیدگی از ناحیه زانویش گفت:خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده است و دوره ریکاوری را می‌گذرانم و شرایط پایم خوب است از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم برای کشورم افتخارآفرین باشم.

جهانبخش در انتهای صحبت‌هایش گفت: از نایمخن تشکر می‌کنم و 2 سال خوب با این تیم داشتم و امیدوارم در تیم جدیدم هم موفق باشم.

وی درباره رقم انتقال به تیم آلکمار گفت: رقم انتقال از نایمخن به آلکمار در حدود 2 میلیون یورو بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها