يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۹۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، طبق اعلام مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.

بر همین اساس مذاکرات همچنان با برندهای مختلف ایتالیایی، چینی، آلمانی و اسپانیایی ادامه دارد و قرار است به زودی قرارداد 3 یا 4 ساله با یکی از این برندها امضا شود.

شنیده می‌شود مذاکرات با آدیداس دوباره آغاز شده و این برند آلمانی با شرایط جدیدی، یک پیشنهاد دیگر را به فدراسیون فوتبال ایران برای اسپانسرینگ پیراهن‌های تیم ملی ارائه کرده است.

در عین حال برند ایتالیایی جیووا که به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده و در فصل جدید لیگ برتر نیز با ‌تیم‌های سایپا و سیاه‌جامگان همکاری می‌کند در ارتباط با این امر به فدراسیون فوتبال ایران به تازگی پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

البته طبق توافق با فدراسیون فوتبال تا زمانی که برند جدیدی برای تیم ملی مشخص نشود، همکاری با شرکت آلمانی آل‌اشپورت همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها