أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
پرسپوليس براي بازي در هفته نخست ليگ پانزدهم مشكلات زيادي داشت. اين تيم به خاطر حوادث رخ داده در بازي با استقلال و الهلال، چند بازيكن كليدي‌اش را در اختيار نداشت.
به گزارش پایگاه 598، مهدي طارمي، اميد عاليشاه، رضا نورمحمدي و سوشا مكاني بازيكناني بودند كه در اين مسابقه نتوانستند براي پرسپوليس به ميدان بروند. به اين همه البته بايد مصدوميت احمد نورالهي را هم اضافه كرد؛ بازيكني كه گفته مي‌شود تا يك ماه ديگر قادر به حضور در ميادين نيست و بنابراين چند مسابقه ديگر را هم از دست خواهد داد. با اين اوصاف به غير از مكاني كه محروميتش طولاني مدت است، بقيه غايبان پرسپوليس از اين هفته قادر به بازي خواهند بود. نكته مهم هم دقيقا همين است، اينه با افزوده شدن مهره‌هاي كليدي، كار برانكو براي انتخاب تركيب اصلي بسيار دشوار مي‌شود.
 
سرگيجه در خط حمله
 
برانكو ايوانكوويچ در بازي با پديده خط حمله تيمش را با آرايش هادي نوروزي، علي عليپور و فرشاد احمدزاده به ميدان فرستاد. نكته جالب توجه هم اين است كه هر سه آنها نمايش خوبي داشتند و به نوعي كوشيدند جاي خودشان را در تركيب اصلي تثبيت كنند. هادي نوروزي يك گل زد و يك پاس گل داد، علي عليپور هم موفق شد نخستين گل فصل سرخپوشان را بزند و البته احمدزاده هم عالي بازي كرد. در اين شرايط قرار است اميد عاليشاه و مهدي طارمي نيز به تركيب اضافه شوند كه بسيار بعيد است بازي را از روي نيمكت آغاز كنند. تازه به ياد داشته باشيم برانكو يك مهاجم نوك خارجي به نام جري بينگتسون جذب كرده كه خيلي هم به او اميد دارد. سرمربي كروات سرخپوشان گفته قرار است بينگتسون براي پرسپوليس بين ۱۵ تا ۲۰ گل بزند. خب طبيعي است كه چنين اتفاقي از روي نيمكت مقدور نباشد، بنابراين او هم فيكس خواهد شد. حالا سوال اين است كه چه كسي بايد بيرون بنشيند؟
 
همه چيز عليه مسلمان؟
 
ترافيك مهاجمان پا به توپ در پرسپوليس، ممكن است باعث شود برخي از آنها يك خط عقب‌تر بيايند. مثلا عليپور و فرشاد احمدزاده اين توانايي را دارند كه به عنوان هافبك بازي كنند. همين مساله كار را براي بازيكني مثل محسن مسلمان دشوارتر مي‌كند. از همان ابتداي حضور مسلمان در پرسپوليس گفته مي‌شد او در ليست برانكو قرار نداشته و به ابتكار باشگاه جذب شده است. حالا هم اين ترافيك عرصه را براي محسن تنگ‌تر مي‌كند. يادمان باشد حتي در همين بازي اول نيز با وجود همه غايبان پرسپوليس، مسلمان بيش از ۵ دقيقه فرصت بازي پيدا نكرد.
 
اسمي از طارمي نيست
 
بعد از بازي با پديده، برانكو ايوانكوويچ مدعي شده در مسابقات بعدي چهار بازيكن به تركيب سرخپوشان اضافه خواهند شد. جالب اينكه او نام اين بازيكنان را گفته و اثري هم از مهدي طارمي نيست! سرمربي كروات سرخپوشان از اومانيا، بينگتسون، عاليشاه و نورمحمدي نام برده، بنابراين كار براي طارمي سخت خواهد بود. اگر بنا باشد عناصر تهاجمي پرسپوليس به بازي درخشان‌شان ادامه بدهند، مهاجم بوشهري كار دشواري براي بازگشت به تركيب سرخ‌ها خواهد داشت.

منبع: بانک ورزش
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها