أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم ملوان گفت: «من اطمینان دارم از رحمتی تا سایر بازیکنان به سمت نیمکت ملوان می آیند.»
به گزارش پایگاه 598، فرزاد حاتمی درباره شرایط ملوان در آستانه دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: «با توجه به اینکه برد خوبی را در هفته اول مقابل تیم ذوب آهن که یکی از مدعیان خوب لیگ ماست به دست آوردیم از نظر لیگ در شرایط خوبی به سر می بریم. امیدوارم بتوانیم همین روند را در هفته های آینده پشت سر بگذاریم.»

 

وی افزود: «بازی با استقلال به خاطر حضور قلعه نویی روی نیمکت ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است. قلعه نویی چند مقام قهرمانی با این تیم به دست آورده و یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ما می باشد.»

 

حاتمی درباره رفت و آمدهای قلعه نویی به تهران و تاثیر آن بر عملکرد تیم بیان داشت: «اگر قلعه نویی مدام در حال رفت و آمد به تهران است فقط به خاطر پیگیری مشکلات مالی بازیکنان است. او همیشه در تمام تمرینات ملوان حضور داشته و فقط در تمرین ریکاوری قبل از بازی در تمرین حضور نداشت که آن هم فکر می کنم زیاد ضرورت خاصی نداشته است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان ملوان حل شود تا آنها بتوانند با آرامش بیشتری در تمرینات برای موفقیت ملوان تلاش کنند.»

 

مهاجم ملوان درباره اینکه آیا بازیکنان استقلال به سمت قلعه نویی خواهند رفت یا خیر، گفت: «صد در صد. شما مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد. قلعه نویی مربی استقلال بوده و من اطمینان دارم از رحمتی تا سایر بازیکنان به سمت نیمکت ملوان می آیند.»

 

وی درباره اینکه آیا خودش نیز سمت نیمکت استقلال خواهد رفت یا خیر، اذعان داشت: «اگر به سمت نیمکت بروم فقط به خاطر شخص مجید صالح است که پیش از این مربی ام بوده است. البته با مظلومی خصومتی ندارم چون من در لیست ایشان در فصل جاری حضور داشتم و به این مساله نیز افتخار می کنم.»

 

حاتمی درباره اینکه فکر نمی کند به خاطر اینکه از استقلال به پرسپولیس رفت، در لیست امسال حضور نداشته، اذعان داشت: «اگر از استقلال به پرسپولیس رفتم فقط به خاطر لجبازی بود. می خواستم از فولاد به استقلال بازگردم اما مدیران وقت استقلال به نوعی مرا سر کار گذاشتم که این باعث دلخوری ام شد. من رابطه خوبی با هواداران استقلال دارم و حتی سه تن از صمیمی ترین دوستانم در استقلال حضور دارند.»

منبع : جام نیوز
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها