يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۹۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
رضا شاهرودي، بازيكن سابق پرسپوليس كه اين فصل در كنار فرهاد كاظمي، عهده دار مربي‌گري راه آهن است از نتيجه اين تيم مقابل فولاد راضي است.
به گزارش پایگاه 598، رضا شاهرودي، بازيكن سابق پرسپوليس كه اين فصل در كنار فرهاد كاظمي، عهده دار مربي‌گري راه آهن است از نتيجه اين تيم مقابل فولاد راضي است. گفتگوي رضا شاهرودي با بانك ورزش را مي‌خوانيد.

بازي خوبي را مقابل فولاد به نمايش گذاشتيد.

بله، ما يك بازي خوب را مقابل اين تيم انجام داديم و ديديد كه تا دقيقه 75 هم با دو گل از حريف پيش بوديم. اگر اشتباه نمي‌كرديم قطعا مي‌توانستيم 3 امتياز بازي را كسب كنيم.

اين بازي خوب نتيجه غيرت بازيكنان بود؟ به هرحال در دو هفته نمي‌توان كار تاكتيكي كرد.

بله، ما مشكل داشتيم و نتوانستيم كارهاي تاكتيكي را مرور كنيم. آقا فرهاد (كاظمي) هم بمب روحيه هستند و توانستند بازيكنان را با روحيه خوب راهي اين مسابقه كنند.

تيم چه زماني شكل واقعي خود را مي‌گيرد؟

بعد از آنكه در هفته پنج يك تعطيلي بلند مدت خواهيم داشت، در آن تعطيلات تلاش مي‌كنيم تا آمادگي‌هاي لازم را براي حضور پرقدرت در مسابقات كسب كنيم.

بازي مقابل سايپا را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

سايپا تيم خوبي است و بازيكنان خوبي هم دارد. ما تلاش مي‌كنيم از اين مسابقه سربلند بيرون بياييم.

بحث تغيير مربي هم مطرح شده است.

بله، به هرحال من و آقا فرهاد (كاظمي) آدم‌هايي نيستيم كه به زور در جايي بمانيم. الان در خدمت اين تيم هستيم و هروقت بگويند نيازي به ما ندارند، بدون هرگونه حرف و حديث اين تيم را ترك مي‌كنيم.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها