أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
شروع جام باشگاه‌های آسیا با حضور حدود 10 بازیکن ایران قرضی در این رقابت‌ها اعتراض برخی مدیران عامل فوتسالی را در پی داشت.
به گزارش پایگاه 598، ششمین دوره جام باشگاهی فوتسال آسیا با میزبانی کشورمان امسال با حضور 9بازیکن ایرانی که به صورت قرضی در تیم‌های حاضر در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند انجام می‌شود،این در حالیست که با اتمام مرحله مقدماتی باشگاه‌ها آسیا برخی از مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال کشور به حضور بازیکنان ایرانی قرضی در این رقابت‌ها واکنس نشان داده‌اند.



دلیل این واکنش‌های منفی،نبودن قانونی به عنوان بازیکن قرضی است. مسئولان بر این باورند که این واژه از زمانی باب شد که تیم‌های ایرانی برای حضور در آسیا و همچنین کسب مقامی در خور فوتسال ایران اجازه گرفتن بازیکن از دیگر تیم‌ها را داشتند تا نقاط ضعف خود را در برابر حریفان بپوشاند. اما با گذر زمان این مسئله بزرگتر شد تا بازیکنان ایرانی در طول برگزاری رقابت‌های آسیایی به صورت قرضی حتی در ترکیب تیم‌هایی قرار گیرند که حریف ایران محسوب می‌شوند. شاید واژه بازیکن قرضی این روزها به منبع درآمدی برای باشگاه‌ها و بازیکنان تبدیل شده تا از این راه درآمدزایی کنند، تا نبود چنین قانونی و همچنین سکوت مسئولان کمیته به این انتقالات در حالی که 9 بازیکن ایرانی در رقابت‌ها حضور دارند جای  تعجب دارد.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها