أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
اظهارات اخیر خلعتبری نشان می‌دهد دلخوری او از وریا غفوری یک ریشه قدیمی دارد.
به گزارش پایگاه 598، خلعتبری دلیل درگیری‌اش با وریا غفوری را حرف زشتی که این بازیکن جوان به او زده اعلام کرده بود اما یک مصاحبه جنجالی از هافبک سپاهانی‌ها نشان می‌دهد که دلخوری او از غفوری یک مساله قدیمی بوده و ریشه در مسائل تیم ملی دارد! خلعتبری در مصاحبه‌ای در مورد درگیری با غفوری گفت:« دیگر گذشته و دوست ندارم صحبت کنم. یک اتفاقی افتادکه من جوابش را دادم و در پایان مسابقه هم با هم حرف زدیم و تمام شد.او یک حرفی زد که جالب نبود و من هم جواب دادم. متاسفانه عده‌ای هنوز نمی‌دانند در زمین احترام بزرگ‌تر را نگه دارند.»

 

غفوری همین چند روز پیش به عنوان بهترین مدافع لیگ انتخاب شد شاید غرور او از همین مساله در این اتفاقات نقش داشته است.

 

خلعتبری در پاسخ به این سوال گفت: «من از انتخاب او بسیار خوشحال شدم و حقش بود بهترین انتخاب شود. هیچ بحثی در این مورد نیست و غفوری حقش را گرفت ولی او باید یاد بگیرد همانطور که در تیم‌ملی «آقا جواد، آقا جواد می‌کند» و قربان صدقه نکونام می‌رود حداقل در سپاهان هم این موضوع را یاد بگیرد و انجام دهد. تنها ناراحتی من همین است.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها