امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۹۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
علي انصاريان مدافع سابق پرسپوليس كه در مراسم برترين‌هاي ليگ به عنوان مجري حضور داشت، از كار خودش راضي است.
به گزارش پایگاه 598، علي انصاريان مدافع سابق پرسپوليس كه در مراسم برترين‌هاي ليگ به عنوان مجري حضور داشت، از كار خودش راضي است. او البته انتقاداتي هم به افرادي دارد كه شروع به نقد پرسپوليس كرده‌اند. در ادامه گفتگو با علی انصاریان را مي‌خوانيد.

*از بازي پرسپوليس مقابل پديده راضي بوديد؟

ببينيد با توجه به بازي اول نمي‌شود چيزي گفت. متاسفانه مي‌نشينند و 4-3 بازي اول را تماشا مي كنند و نظر مي دهند. به خدا اينكه آن‌هايي كه فوتبال بازي كرده‌اند شروع به نقد كرده‌اند، جالب و خنده‌دار است. كسي كه فوتبال بازي كرده مي‌داند تيم تا هفته پنجم ارنجش مشخص نيست. تا هفته پنج در شرايط بازي قرار نگرفته است. بايد به تيم‌ها وقت داد. راه آهن با آن شرايط تا دقيقه 80 از فولادي كه از همه زودتر شروع كرده بود، پيش بود. براي انتقاد كردن زود است مگر آنكه قصد و غرضي در كار باشد.

*يعني همه آن‌ها كه درباره شرايط پرسپوليس صحبت مي‌كنند، اشتباه مي‌كنند؟

اشتباه كه نمي‌توان گفت به هرحال نظرشان را مي‌دهند. ولي آن‌هايي كه فوتبال بازي كرده‌اند و فوتباليست هستند مي‌دانند كه در اين شرايط نظر دادن اشتباه است.

*روند جوانگرايي را در پرسپوليس چگونه ديديد؟

شرايط خوب است و انشالله مشكلي پيش نيايد ولي عجله نكنيد الان نمي‌شود گفت اين تيم قهرمان مي‌شود يا خير. يادم است يك سال سايپا و برق شيراز تا هفته پانزدهم در صدر جدول بودند ولي آخر فصل هر دو تيم سقوط كردند.

*بعد از بازيگري و تهيه كنندگي به مجري‌گري هم روي آورديد.

البته از قبل تجربه اش را داشتم و با صحبت‌هايي كه با كانون ايران نوين و خانم شفيعي داشتم، مجري اين برنامه شدم. اين شرايط در همه‌جاي دنيا وجود دارد، زيدان دو سال پيش، سه سال پيش فيگو و قبل از آن‌ها هم بكام مجري مراسم بود. بايد اين موضوع را جا بندازيم كه در مراسم ورزشي از جمله فوتبال، فوتباليست‌ها بازيكن برتر را انتخاب مي‌كنند. بازخورد خوبي هم ديديم، خدا را شكر همه راضي بودند.

*البته ناهماهنگي‌هايي هم بين شما و محمدرضا احمدي ديده شد.

نه، در گوش محمدرضا (احمدي) گوشي بود و با بده بستون‌هايي كه داشتيم سعي مي‌كردم بيشتر كارها را به او بسپارم. از نظر من هيچ مشكلي وجود نداشت.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها