يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز جلسه‌ای را با مدافع این تیم برگزار کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی آماده می‌کند از ساعت 18:30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

 

آبی‌پوشان امروز در حالی کارهای تاکتیکی را مرور کردند که پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین جلسه‌ای را با حنیف عمران‌زاده برگزار کرد.

 

مدافع تیم استقلال که امروز به محل باشگاه رفته بود و با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرده بود پیرامون اتفاقات روز گذشته در تمرین و اینکه چرا بعد از دستور مظلومی از خودش ناراحتی نشان داده به پرویز مظلومی توضیح داد.

 

بعد از این اتفاق بود که عمران‌زاده به تمرینات گروهی بازگشت و برخلاف روز گذشته این‌بار در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

 

* آرش برهانی مهاجم استقلال قبل از آغاز تمرین امروز حدود 15 دقیقه با پرویز مظلومی در خصوص شرایط تیم و مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

 

* خسرو حیدری بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت امروز در تمرینات گروهی حاضر شد، اما در فوتبال درون‌تیمی شرکت نکرد و زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت. حیدری در صورت تشخیص کادر فنی می‌تواند مقابل ملوان بازی کند.

 

* یکی از اتفاقات عجیب تمرین امروز تصادف مربی استقلال بود. محمد نوازی قبل از آنکه وارد مجموعه ورزشی آزادی شود با خودروی خود دچار سانحه رانندگی شد؛ اما خوشبختانه آسیبی به مربی استقلال نرسید و او در تمرین شرکت کرد.

 

* هنگامی که آبی‌پوشان مشغول تمرین بودند رانندگانی در کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی با اتومبیل‌های خود به تمرین می‌پرداختند که این مسئله سروصدای زیادی را ایجاد کرده بود.

 

* میلاد فخرالدینی که از ناحیه عضله چهار سر دچار پارگی است امروز در تمرین حاضر شد ولی فقط با مربی بدنساز استقلال کار کرد.

 

* جاسم کرار هافبک عراقی استقلال که عدم حضورش در تمرین دیروز، شایعه قهر او را به راه انداخته بود امروز با 30 دقیقه تأخیر به محل تمرین آمد. وقتی کرار به ورزشگاه آزادی نیامد فرزاد مجیدی با وی تماس گرفت و هافبک عراقی ادعا کرد که به همراه همسر خود نزد پزشک رفته و 30 دقیقه دیگر به محل تمرین خواهد آمد که در نهایت این اتفاق افتاد. کرار پس از حضور در تمرین استقلال شرکت نکرد و تنها دور زمین می‌دوید.

 

*ریوالدو هافبک برزیلی، امروز با چهره و سیمایی جدید و موهای تراشیده در محل تمرین حاضر شد.

 

* حدود 100 تماشاگر در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند و آنها پیرامون بازی روز جمعه صحبت می‌کردند. تعدادی از آنها هم پیگیر حضور قلعه‌نویی در تمرینات ملوان بودند و اعتقاد داشتند شاید سرمربی فصل گذشته استقلال به احترام این تیم روز جمعه روی نیمکت ننشیند.

 

* قبل از آنکه تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان شروع شود خسرو حیدری برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد. سرمربی استقلال شرایط این بازیکن را برای بازی جمعه پرسید که وی اعلام کرد مشکلی ندارد ولی کمی زیر نظر بدنساز تمرین خواهد کرد.

 

* منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

 

* در بخش اول تمرین، بازیکنان زیر نظر قربانعلی‌پور به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس اقدام به کارهای تاکتیکی کردند. در بخش بعدی نیز بازیکنان در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که باز هم پروپیچ در این تمرین آماده بود و ضربات نهایی او تحسین مربیان استقلال را در پی داشت. در طول برگزاری آبی‌پوشان طالب‌لو و رحمتی درون دروازه‌های هر دو تیم ایستاده و البته تمرینات جداگانه‌ای را نیز با حسین تراب‌پور برگزار کردند.

 

* طبق برنامه تمرینات تیم استقلال از فردا تا روز مسابقه با ملوان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها