أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم.
به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین در خصوص آخرین شرایط سرخپوشان گفت: در حال حاضر شرایط تیم پرسپولیس بسیار خوب است. همانطور که دیدید پرسپولیس بازی مقابل پدیده را بسیار زیبا آغاز کرد و امیدوارم این روند را در بقیه بازی ها ادامه دهد. سرخپوشان چند سال بود که اینطور بازی نکرده بودند و فکر می کنم هواداران از دیدن یک پرسپولیس واقعی لذت بردند. در همان بازی مقابل پدیده، پرسپولیس واقعا فوتبال بازی کرد و پدیده کاملا دفاع می کرد. امیدوارم که در تمام این بازی ها این اتفاق تکرار شود.


وی در پاسخ به این پرسش که مجوز بازی مهاجم هندوراسی پرسپولیس چه زمانی صادر می شود گفت: با توجه به اینکه امروز و دیروز در آمریکا تعطیل است ما منتظر این هستیم تا فردا یا پس فردا مجوز بازی او به دست ما برسد اما احتمال اینکه بنگستون نتواند سرخپوشان در اهواز همراهی کند وجود دارد.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر سرخپوشان به اهواز خاطرنشان کرد: پرسپولیس روز چهارشنبه عازم اهواز می شود و روز 5شنبه شب به تهران باز خواهد گشت و تا قبل از دیدار مقابل استقلال در هتل فجر پارسیان اهواز اسکان پیدا خواهد کرد.


خوردبین در پایان در خصوص محرومیت سوشا مکانی اذعان داشت: ما کماکان در حال پیگیری وضعیت سوشا مکانی هستیم تا محرومیت او را تعلیق کنیم و از سازمان لیگ به ما اطلاع دادند قرار شده تا جوان استعلام ما را به ما اعلام کنند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها