يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
عملکرد محسن مسلمان بازیکنی که با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد، در اولین بازی پرسپولیس تعریفی نداشت.
به گزارش پایگاه 598، برانكو، محسن را به زمين آورد تا قدرت تهاجمي تيم را افزايش دهد و بتواند با نفوذهايش تيم را راه بيندازد ولي كافي است تا فيلم بازي را يك بار ديگر نگاه كنيد تا ببينيد مسلمان در دقايقي كه در زمين بود، اصلاً كيفيت خوبي نداشت و به جاي اينكه تيم را جلو بكشد، خودش اولين نفري بود كه عقب مي‌رفت.

 

جالب اینجا بود که مسلمان در چند صحنه پاس رو به جلو داد و دقيقاً پس از پاس دادن، مي‌ايستاد و به عقب‌تر مي‌رفت. همين رفتار در زمين نشان مي‌داد او از نظر بدني كاملاً ناآماده است و ترجيح مي‌دهد خود را زياد خسته نكند. برانكو هم پس از بازي از عملكرد اين بازيكن رضايت نداشت.

 

چيزي كه از مسلمان جوان در ذهن‌هاست، بازيكن مؤثري را تداعي مي‌كند كه در زمين در زمان حمله عالي بود. او نه تنها گل مي‌ساخت بلكه در گلزني هم موفق بود ولي محسن در بازي مقابل پديده هيچ نشاني از آن بازيكن نداشت و بايد آماده‌تر شود.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها