أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
گروهی از هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد، شرکت تولید لوازم ورزشی را به خاطر طراحی لباس جدید این تیم به تبعیض جنسیتی متهم کرده‌‌اند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از مارکا، طراحی پیراهن زنانه تیم فوتبال منچستریونایتد توسط شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس، برای این شرکت آلمانی از سوی هواداران شیاطین سرخ انتقاداتی را به همراه داشته است.

گروهی از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی طراحی این لباس را پایین آورنده شأن و شخصیت هواداران مؤنث منچستریونایتد و آن را نشانه‌ای از تبیعض نژادی و رویکرد نابرابر آدیداس برای هوادران زن و مرد شیاطین سرخ دانسته‌اند.

برخی از کابران اینترنتی با انتقاد از تنگ‌تر بودن این پیراهن در قیاس با مدل مردانه‌اش و نامناسب بودن حالت یقه آن نسبت به پیراهنی که شرکت نایکی برای من‌یونایتد تولید می‌کرد، آن را زننده و نشانه‌ای از تبعیض جنسیتی توصیف کرده‌اند.

آدیداس به تبعیض جنسیتی متهم شد+ عکس

شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس تا 10 سال آینده تأمین کننده پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد خواهد بود و به موجب قراردادی که میان این شرکت آلمانی و شیاطین سرخ منعقد شده است، قرمزپوشان شهر منچستر 940 میلیون یورو دریافت کرده‌اند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها