أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس درباره عدم بازی مقابل تراکتورسازی گفت: با تشخيص منصوريان بازي نکردم.
به گزارش پایگاه 598، پيام صادقيان، ‌هافبک تيم فوتبال نفت تهران با اشاره به عدم حضورش در بازي با تراکتورسازي از هفته اول نخست ليگ​برتر گفت: «اين تصميمي بود که منصوريان گرفت و با تشخيص او بازي نکردم. من هم هيچ مشکلي با اين موضوع ندارم و معترض‌ نيستم، چون سرمربي تيم تصميم‌گيرنده است. در حال حاضر هيچ مشکلي براي بازي ندارم و هر وقت منصوريان صلاح بداند براي نفت بازي خواهم کرد.»

 

وي با اشاره به تساوي بدون گل تيمش در مصاف با تراکتورسازي اظهار داشت: «ما بايد 3 امتياز را مي‌گرفتيم، چون اين بازي کاملا‌ يک‌طرفه بود و تراکتورسازي حتي يک نصفه موقعيت هم نداشت. ما چند فرصت مناسب را از دست داديم، اما به‌هر حال از تبريز با امتياز برگشتيم. اميدوارم در هفته دوم برنده از زمين بيرون بياييم.»

 

صادقيان در مورد تساوي پرسپوليس، تيم سابقش مقابل پديده مشهد خاطر‌نشان کرد: «من اين بازي را نديدم، چون در همان زمان تيم‌مان با تراکتورسازي بازي مي‌کرد. با اين شرايط نمي‌توانم در مورد بازي پرسپوليس برابر پديده نظر خاصي بدهم و براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم.»

 

هافبک تيم فوتبال نفت تهران در پاسخ به اين پرسش که در فصل جاري کدام تيم‌ها مدعي قهرماني خواهند بود، گفت: «فعلا‌ نمي‌توان گفت که کدام تيم‌ها مدعي هستند، چون ليگ تازه شروع شده‌. بايد چند هفته بگذرد تا چهره تيم‌هاي مدعي مشخص شود.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها