يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
از نامه‌نگاری منصوریان با هیات‌مدیره نفت بابت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تا اختلاف میان مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره، همه و همه از وجود حواشی نگران‌کننده در تیم با ثبات فوتبال ایران خبر می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، نفت تهران بی‌تردید یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های ایران در ۵ سال گذشته بوده؛ تیمی که با اصول حرفه‌ای خودش را بالا کشیده و موفق شده هرسال پیشرفت‌هایی را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

این تیم در این سال‌ها همیشه به ثبات در بخش مدیریت خود معروف بوده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که اتفاق‌هایی در این باشگاه در حال رخ دادن است که می‌تواند این تیم را تا مرز نابودی پیش ببرد. نفت تهران فصل گذشته موفق شده تا مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برود و در این مقطع بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد اما به نظر می‌رسد در حال حاضر چنین جوی بر هیات‌مدیره این تیم حاکم نیست؛ تا جایی که حتی منصوریان هم نامه اعتراض‌آمیزی برای هیات‌مدیره باشگاه نوشته است.

گفته می‌شود در این روز‌ها منصور قنبرزاده اصلا رابطه خوبی با عماد حسینی، رئیس هیات‌مدیره نفت ندارد و به همین دلیل این باشگاه در تامین بودجه به مشکل خورده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس هیات‌مدیره باشگاه نفت تمایلی به ادامه همکاری با قنبرزاده ندارد و به نوعی در حال حاضر جنگ قدرت در این باشگاه به راه افتاده؛ اتفاقی که می‌تواند به ضرر تنها نماینده ایران در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمام شود.

حسین آل‌اسحاق، دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت صحبت‌های متناقضی در مورد این موضوع انجام می‌دهد: قانون اسلام در اینگونه موارد تکلیف را روشن کرده. در قرآن آمده که اگر دو نفر اختلافی با هم دارند، باید از آن‌ها خوب گفته شود تا اختلاف‌ها را کنار بگذارند. این موضوع قانون صریح قرآن است اما در مورد سوال شما باید بگویم که یک عده از نتیجه گرفتن نفت تهران خوشحال نمی‌شوند ولی با اطمینان می‌گویم حاشیه‌سازان آرزوی حاشیه درست کردن برای نفت تهران را با خود به گور خواهند برد. ما حاشیه نداریم و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به روند موفقیت آمیزمان ادامه بدهیم.

جدی‌ترین شائبه‌هایی که در مورد نفت تهران است، این است که این باشگاه هنوز نتوانسته پیش قرارداد بازیکنانش را پراخت کند و این موضوع ممکن است نفت را تا آستانه یک اعتصاب بزرگ پیش ببرد. با این حال آل‌اسحاق این موضوع را نه تایید می‌کند و نه تکذیب: اینطور نیست که بازیکنان مبلغ پیش قرارداد خود را نگرفته باشند. این درست است که ما تمام پول بازیکنان جدیدمان را پرداخت نکرده‌ایم ولی اینطور نیست که هیچ فعالیتی نکرده باشیم. فراموش نکنید هیچ‌کدام از باشگاه‌ها به تعهد‌هایشان به طور کامل عمل نکرده‌اند و اینطور نیست که این موضوع فقط به نفت تهران مربوط بشود.

اما ماجرای بعدی، نامه علیرضا منصوریان به باشگاه نفت است که ظاهرا نسبت به عملکرد ضعیف باشگاه نسبت به انجام تعهد بازیکنان گله کرده است. این موضوع را دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت از اساس تکذیب می‌کند: من در کمیته نقل و اتنقالات باشگاه نقت تهران هستم و با اطمینان می‌گویم که علیرضا منصوریان تقریبا به تمام خواسته‌هایش رسیده است. در مورد اینکه او از اینکه مطالبات بازیکنان هنوز پرداخت نشده ناراحت است هم باید بگویم که هرگز اینطور نیست. به هرحال ممکن است این موضوع دیر و زود داشته باشد ولی حتما پرداخت می‌شود. اظهارنظری که تصویر نامه سرمربی موفق نفت ثابت می‌کند به هیچ وجه با واقعیت‌های موجود در این باشگاه همخوانی ندارد.

نفت تهران در آستانه اعتصاب بزرگ

نفت تهران در آستانه اعتصاب بزرگ

منبع: نسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها